فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل آتش نشانی کرمان:

۲ فقره تصادف در شهر کرمان ۹ نفر مصدوم برجا گذاشت

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان با اشاره به وقوع دو فقره تصادف در شهر کرمان طی شب گذشته گفت: ۹ نفر در این سوانح رانندگی مصدوم شدند.

۲ فقره تصادف در شهر کرمان ۹ نفر مصدوم برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی عسکری اظهار کرد: طی تماس با سامانه 125 این سازمان در ساعت 23 و 39 دقیقه دوشنبه شب که خبر از وقوع واژگونی یک دستگاه پژو 405 واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) می داد بلافاصله دو خودروی اطفاء حریق و امداد نجات به محل اعزام شد.

    عسکری با اشاره به اینکه در این سانحه چهار نفر از سرنشینان خودرو به شدت مصدوم شده بودند، افزود: به علت شدت تصادف یک نفر از سرنشینان داخل خودرو محبوس شده بود که با تلاش ماموران آتش نشانی از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

    وی همچنین از وقوع یک فقره تصادف دیگر واقع در خیابان شهید رجایی در ساعت 24 شب گذشته خبر داد و گفت: در این سانحه بر اثر برخورد دو خودرو پژو 405 و ریو دو نفر از سرنشینان خودروی پژو و سه نفر از سرنشینان خودروی ریو مصدوم شدند.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: بلافاصله از دو ایستگاه سازمان آتش نشانی دو خودروی اطفاء حریق و امداد نجات به محل اعزام و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق انجام شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط