فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۲۴)

در گفت وگو با مدیر عامل GISP عنوان شد: عرضه قطعات تولید ایران با بالاترین کیفیت هدف GISP است

عصر خودرو- بازار قطعات یدکی در کشور این روز‌ها شاهد تنوع گسترده‌ای از برند‌ها و قطعات است و این مسئله دشواری‌های زیادی را برای خریداران ایجاد کرده است. گروه GISP اما توانسته راه حل این مشکل را ارائه دهد و با عرضه محصولات خطوط تولیدی خودروسازان در بازار قطعات یدکی، خیال مشتریان را از بابت کیفیت قطعات راحت کند.

در گفت وگو با مدیر عامل GISP عنوان شد: عرضه قطعات تولید ایران با بالاترین کیفیت هدف GISP است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مهدی رحیمی نژاد مدیر عامل GISP  با بیان این مطلب گفت:"پایه‌گذاری این گروه حاصل یک دغدغه بزرگ در بازار قطعات یدکی است. ما حدود دو دهه در بازار قطعات خودرو فعال هستیم و همیشه به دنبال این بودیم که نیاز و خواست واقعی مصرف‌کنندگان قطعات خودرو را بشناسیم و سودآوری و کسب‌وکار خود را در راستای این مسئله قرار دهیم. متاسفانه سردرگمی قابل لمسی در بخش تقاضای کالا و خدمات وجود دارد و این مسئله‌ای بود که همواره باعث ناراحتی من می‌شد و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم تجارت علمی در این بخش را راه‌اندازی کنم. هدف ما این است که با تامین منافع زنجیره تامین تا مصرف‌کننده نهایی آنچه شایسته مردم شریف ایران است به آن‌ها تقدیم کنیم."

او افزود:"با توجه به رشد خودروسازی و حمایت دولت از این صنعت، امکان رشد و شکوفایی در تولید قطعات خودرو فراهم شده است و تولیدکنندگان توانمند این عرصه موفق به بومی‌سازی و تامین کالای با کیفیت بر اساس استانداردهای روز دنیا شده اند. در بعضی موارد کیفیت کالاهای تولید شده در ایران مرغوب‌تر از کالای اروپایی است. گروه GISP با سرمایه‌گذاری در تولید موفق شده است قطعات مورد استفاده در خطوط تولیدی خودروسازان کشور را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند."

مدیر عامل GISP در زمینه استقرار سیستم‌های کیفیت در این مجموعه نیز گفت:"ما در این گروه معتقدیم کیفیت اتفاقی به دست نمی آید و تامین آن هزینه دارد. به همین منظور سیستم جامع مدیریت و بهبود فرآیندها را در این گروه پایه‌ریزی کردیم و موفق به دریافت گواهینامه‌های ISO9001 و ISO9000 شده‌ایم. ما به طور پیوسته تلاش داریم در رقابت با خودمان هر روز بهتر از روز‌های پیشین باشیم."

او با اشاره یه اینکه "یکی دیگر از دستاوردهای GISP توجه ویژه به عوامل زیست محیطی است و استاندارد یورو4 در اغلب قطعات ملزومات بسته‌بندی ما رعایت شده است" ادامه داد:  "با استفاده از نایلون‌های تجدید پذیر تلاش کردیم سهمی هر چند کوچک در بهبود زندگی خود و فرزندان و آیندگانمان ایفا کنیم."

رحیمی نژاد در پایان نیز گفت:"امیدواریم مشتریان با کسب آگاهی‌های لازم، به راحتی به هر برندی اطمینان نکنند و همواره از ما و سایر فعالان این عرصه توقع عرضه بالاترین کیفیت کالا و خدمات را داشته باشند و ما نیز به نوبه خود به مشتریان و مصرف‌کنندگان متعهد هستیم و در قبال محصولات و خدمات خود پاسخگو خواهیم بود."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط