فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع دو تصادف منجر به فوت و کشته شدن دو نفر در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در قزوین خبر داد.

سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ نصراله بیگلری  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف در آزاد راه "قزوین – کرج" لاین جنوبی، بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

    وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی سمند با سرنشین خودروی وانتنیسان که از خودرو پیاده شده بود برخورد کرده است.

    رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: متاسفانه در این سانحه سرنشین خودروی "وانت نیسان" فوت شد که کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلوی راننده سمند به میزان 50درصد و نقض ماده چهار از جانب عابر به میزان 50 درصد اعلام کرد.

    سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه ای دیگر در کیلومتر 19 آزاد راه "قزوین – زنجان" حوزه "محمدیه" یک دستگاه خودروی وانتنیسان با یک دستگاه کشنده "هوو" برخورد که متاسفانه سرنشین وانتنیسان به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد.

    وی با اشاره به اینکه علت حادثه برابر کارشناسان عدم توجه به جلوی راننده وانتنیسان بوده است به همه شهروندان توصیه کرد:از رانندگان عزیز درخواست داریم که از عجله وشتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط