فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری:

مردم از تردد غیرضرور در مناطق زلزله زده پرهیز کنند

عصر خودرو- فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مردم خواست که از تردد غیرضرور در مناطق زلزله زده خودداری کرده و کمک‌های خود را به گروه‌های امدادی تحویل دهند.

مردم از تردد غیرضرور در مناطق زلزله زده پرهیز کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار مهری در خصوص آخرین وضعیت معابر و جاده‌های منتهی به شهرهای زلزله زده با بیان اینکه از همان ساعات اولیه وقوع زمین لرزه همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده مستقر شدند، گفت: از همان ابتدا برابر تدبیر اندیشیده شده از تردد خودروهای سنگین که قصد تردد به مرزها را داشتند خودداری کرده و از آنها خواستند که از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و مسیر را برای تردد آسان خودروهای امدادی باز کردند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش تردد واحدهای امدادی هستیم اما این تردد به صورت روان انجام می‌گیرد،‌ ادامه داد: نیروی انتظامی با اعزام گردان‌های ویژه تخصصی به مناطق زلزله زده نظم و انضباط بیشتری را در منطقه مستقر کرد و هم اکنون نیز آماده کمک به توزیع امکانات در شهر هستیم.

    وی با بیان اینکه از مردم خواهش می‌شود که به شدت از تردد غیرضرور خودداری کنند، گفت: از آنجایی که تردد غیرضرور امدادرسانی را با وقفه مواجه می‌کند لازم است مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

    سردار مهری با بیان اینکه از مردمی که به صورت انفرادی و یا خودجوش برای تحویل کمک‌های مردمی به منطقه می‌آیند، درخواست می‌شود که از تردد غیرضرور پرهیز کنند، گفت: اگر قرار باشد هر کسی رأسا کمک‌های خود را به منطقه آورده و آن را بین زلزله زدگان توزیع کند،‌ منطقه با مشکل روبرو می‌شود لذا درخواست می‌شود که کمک‌ها را به گروه‌های امدادی تحویل داده تا آنها نسبت به توزیع اقدام کنند.

    وی افزود: بنابر تدابیر فرمانده ناجا ایستگاه‌های ایست بازرسی از کرمانشاه تا مناطق زلزله زده پیش بینی شده که در این ایست بازرسی‌ها به مردم تذکر داده می‌شود که از تردد غیرضرور پرهیز کنند تا خدمت رسانی به زلزله زدگان دچار خدشه نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو