فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۲۰)

مدیریت پشتیبانی سیستم شرکت آفورتیس: بهترین کالا را با کمترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم

عصر خودرو- شرکت آفورتیس درزمینهٔ لنت ترمز سبک و سنگین فعالیت دارد و تقریباً تمام خودروهایی را که در کشور در حال تردد هستند را پوشش می‌دهد و لنت‌های ترمز باکیفیت آن‌ها را تولید کرده و در برخی از موارد آن‌ها را وارد می‌کنید.

مدیریت پشتیبانی سیستم شرکت آفورتیس: بهترین کالا را با کمترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

ملاکی مدیریت پشتیبانی سیستم شرکت آفورتیس در گفت‌وگو با «عصر خودرو»  با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از باکیفیت‌ترین برندهای لنت ترمز در ایران متعلق به برند آفورتیس است.

وی برگزاری نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو امسال را پرشورتر از سال‌های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: امروز بااینکه روز اول نمایشگاه بود شاهد بازدید خوبی بودیم و امیدواریم در روزهای آینده و به‌خصوص آخر هفته حجم بازدیدها افزایش بیابد.
ملاکی همچنین روند بهبود بازار را مثبت دانست و افزود: ثبات بازار و بحث‌های پیرامون برجام بازار را تکان داد و تا مدتی قبل روند رو به رشدی داشتیم که با بالا رفتن ارز کمی از سرعت آن کاسته شد اما بازهم مثبت و روبه‌جلو است.

مدیریت پشتیبانی سیستم شرکت آفورتیس نمایشگاه را مکانی برای نشان دادن توانمندی‌های شرکت‌ها دانست و گفت: برای اینکه در این نمایشگاه قدرتمند ظاهر شویم سعی کردیم نسبت به سال گذشته تغییرات مثبتی داشته باشیم که از این میان می‌توان به افزایش سبد محصولات گروه تولیدی اشاره کرد همچنین سعی کردیم نسبت به سال قبل به‌روزتر باشیم و به‌محض اینکه خودروی وارد بازار شد لنت‌های آن را تولید و در غیر این صورت وارد کرده و در اختیار مشتریان قرار دهیم. در بحث خرید مواد اولیه نیز سعی کردیم منابع معتبر و مختلفی را به کار بگیریم تا خرید بهتر و ارزان‌تری انجام دهیم و از این طریق بتوانیم تولید بهتر با هزینه‌های کمتری داشته باشیم و کالاهای باقیمت بهتری را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: برند آفورتیس به‌صورت تخصصی روی لنت ترمز کار می‌کند و وقتی یک محصول تخصصی شد قطعاً تمرکز بیشتری روی طراحی و اجرای آن انجام می‌گیرد و معایب احتمالی با دقت و به‌سرعت از میان برداشته می‌شود ما هم گروه‌های کنترل کیفی قوی و پیگیری داریم که مرتب محصولات را رسد می‌کنند و درصورتی‌که مشکلی باشد به‌سرعت برطرف شود و در تولیدات بعدی و وارداتی در ادامه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

ملاکی کیفیت را مزیت عمده محصولات برند آفورتیس دانست و خاطرنشان کرد: ما سعی داریم با کمترین هزینه بهترین کالا را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم؛ کالاهای ما در بازار ایران ازنظر کیفیت با محصولات کره‌ای موجود در بازار رقابت می‌کند اما قیمت به‌مراتب کمتری از آن‌ها دارند.

وی در انتها نیز گفت: در واردات هم سعی داریم از تکنولوژی‌ها و خطوط تولید بهتری استفاده کنیم که محصولات باکیفیت‌تر و باقیمت مناسبی به بازار عرضه کنیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط