فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۱۷)

برگزاری دوره‌های آموزشی عظام در راستای ارتقا دانش فنی تعمیرکاران خودرو

عصر خودرو- گروه قطعات خودرویی عظام در نمایشگاه دوازدهم دست به ابتکار جدیدی زد و همان گونه که از پیش اعلام کرده بود، برنامه‌های آموزشی خود برای استادکاران و تعمیرکاران را در طی نمایشگاه به اجرا گذاشت تا از این طریق بتواند سطح دانش این گروه را متناسب با پیشرفت‌های صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی ارتقا دهد.

برگزاری دوره‌های آموزشی عظام در راستای ارتقا دانش فنی تعمیرکاران خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این دوره‌های آموزشی فشرده و یک روزه، طی چهار روز نمایشگاه در مجموع حدود 150 نفر از استادکاران و تعمیرکاران، با حضور در کلاس‌های گروه عظام و با کمک متخصصین عظام، با آخرین فناوری‌های مرتبط با قطعات یدکی خودرو آشنا شدند.

    مهندس تقی‌نژاد، معاونت بازاریابی گروه قطعات خودرو عظام در زمینه این دوره‌ها گفت:"این دوره پیرو رسالتی که گروه قطعات خودرو عظام در مقابل تعمیرکاران و استادکاران برای خود قائل است برگزار شده است. در این دوره‌ها در زمینه محصولات جدید عرضه شده به بازار و نحوه مونتاژ آن‌ها اطلاعاتی به حاضرین داده شد. ما تعمیرکاران و استادکاران را به عنوان شرکای تجاری خود می‌بینیم و این دوره در راستای ارتقا دانش آن‌ها برگزار شده است. گروه عظام به طور پیوسته تلاش می کند متناسب با تغییرات فناوری در بازارهای جهانی و بر اساس ورود خودروهای جدید به بازار، سطح تولیدات خود را ارتقا دهد و به همین جهت نیاز است تعمیرکاران نیز متناسب با این مسئله، دانش خود را به روز کنند. گروه عظام نیز در راستای همین موضوع، سرفصل‌های متناسب با نیاز هر گروه را با همکاری متخصصان خود و با مشارکت اتحادیه‌ها تدوین کرد که ماحصل آن را در این دوره‌ها در اختیار حاضرین قرار دادیم."

    وی افزود:"ما در طی نمایشگاه این دوره را برای باتری‌سازان، تعمیرکاران، جلوبندی‌سازان و تراشکاران برگزار کردیم."

    تقی‌نژاد در زمینه ادامه این دوره‌ها افزود:"با توجه به توافقاتی که با اتحادیه‌های مربوطه شده است این دوره‌ها بعد از نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت و ماهانه سه دوره را در محل اتحادیه‌ها و محل کارخانه‌های تولیدی برگزار خواهیم کرد."

    وی در پایان گفت:"علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌ها می‌توانند به اتحادیه‌های مربوطه مراجعه کنند و اقدام در ثبت‌نام کنند."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو