فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۱۶)

مدیرعامل مفصل‌سازان راه‌گستر در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: کیفیت را گران نخرید

عصر خودرو- تولید قطعات جلوبندی خودرو در ایران سال‌هاست که بومی‌سازی شده‌است و شرکت‌های فراوانی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما شرکت‌های دیگری هم هستند که با تکیه‌بر دانش فنی و بهره‌گیری از نیروهای جوان متخصص در تلاشند تا با وارد شدن به این بازار بتوانند دانش خود را در راستای بالابردن سطح کیفیت محصولات هزینه کنند و از این طریق در مسیر کمک به تولید ملی هم قدم های مثبتی بردارند.

مدیرعامل مفصل‌سازان راه‌گستر در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: کیفیت را گران نخرید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰
  • مدیرعامل مفصل‌سازان راه‌گستر در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: کیفیت را گران نخرید
  • مدیرعامل مفصل‌سازان راه‌گستر در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: کیفیت را گران نخرید
  • مدیرعامل مفصل‌سازان راه‌گستر در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: کیفیت را گران نخرید
  • مدیرعامل مفصل‌سازان راه‌گستر در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: کیفیت را گران نخرید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این راستا با حسین عبدی، مدیرعامل شرکت مفصل‌سازان راه‌گستر گفت‌وگویی داشتیم تا از وی در مورد سابقه این شرکت و زمینه‌های فعالیتشان در آستانه دومین سال حضورشان در نمایشگاه قطعات اطلاعاتی کسب کنیم.

- به عنوان سوال نخست، درباره تاریخچه شرکت بگویید و اینکه آیا بازار هدفتان فقط خودروسازان هستند یا در بازار آزاد نیز فعالیت می کنید؟

ما 2 سال است که به صورت مستمر فعالیت خودمان را آغاز کردیم و فعالیتمان هم در این دو سال بسیار چشمگیر بوده به نحوی که در سال 95 به عنوان کارآفرین نمونه از سوی برنامه پایش شبکه یک انتخاب شدیم. ما فعالیتمان را از صفر شروع کردیم و با بهره گیری از نیروهای جوان که میانگین سنی آن ها حدود 28 سال است توانسته این توجه بازار و رسانه ها را به خود جلب کنیم. در طول این دو سال تیراژ تولیدمان به 10 هزار قطعه رسیده است و این عدد روز به روز هم در حال افزایش است.
بازار هدف اصلی ما در واقع خودروسازان هستند ولی متاسفانه به دلیل مشکلاتی که ما با بخش دولتی بر سر دریافت طلب هایمان داریم نمی توانیم صددرصد به این بازار بسنده کنیم، بنابراین در بازار افترمارکت برای خودروهای سواری هم فعالیت داریم.

- برای چندمین بار است که در نمایشگاه قطعات حضور پیدا می کنید؟ و این که نمایشگاه امسال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امسال دومین سالی است که ما در نمایشگاه حضور داریم. نماشگاه برای ما به عنوان یک بازار بزرگ به حساب می‌آید و محیط خوبی برای بازدید مشتریان باالقوه از مجموعه ما است. جالب است بدانید که ما تعداد زیادی از مشتریانمان را در همین نمایشگاه‌ها پیدا کردیم.
نمایشگاه امسال به‌نسبت سال‌های گذشته رشد خوبی دشته است، حضور برندهای متعدد در این مجموع به صورت هم‌زمان باعث می‌شود تا بازدید از نمایشگاه افزایش یابد و به همین دلیل حضور در این مجموعه می تواند به ما در توسعه شبکه فروش‌مان کمک کند.

- به عنوان سوال آخر، وجه تمایز شما با بقیه چیست؟

ما سعی کردیم مجموعه جوانی داشته باشیم، و این مساله باعث شده تا واحد R&D (تحقق و توسعه) ما که همگی نیروهای تحصیل کرده هستند ارتباط علم با صنعت را بیشتر مدنظر قرار دهد. در واقع ما یک آکادمی صنعتی ایجاد کردیم که متشکل از تعدادی افراد تحصیل‌کرده دکتری و اساتید دانشگاه است. این گروه در راستای بهبود کیفیت محصولات فعالیت می‌کنند و با تطابق‌دادن دست‌آوردهای ما با آخرین اطلاعات علمی، در راستای بهبود کیفیت تولید می‌کوشند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو