فونیکسریمکسبهتام

خط تولید خودروی اس.یو.وی در ساوه با سه هزار فرصت شغلی راه اندازی می شود

عصر خودرو- معاون استاندار مرکزی و فرماندار شهرستان ساوه گفت: خط تولید خودروی سواری شاسی بلند (اس.یو.وی) در این شهرستان در حال اجراست و با راه اندازی آن سه هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

خط تولید خودروی اس.یو.وی در ساوه با سه هزار فرصت شغلی راه اندازی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد بهاروند  افزود: این طرح با مشارکت طرف های خارجی با حجم سرمایه گذاری اولیه 120 میلیون یورو ایجاد می شود و بر اساس برنامه زمان بندی از فروردین ماه سال آینده اقدامات اجرایی آن نظیر تجهیز کارگاه در شهر صنعتی کاوه کلید می خورد.
    وی اظهار کرد: تولید این خوردوی شاسی بلند که یکی از برندهای اروپایی است از اوایل سال 1398 در ساوه هدفگذاری شده است و قرار است حجم سرمایه گذاری در سال های بعد افزایش یابد.
    معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه بیان کرد: امکانات لازم و بسترهای خدماتی برای استقرار خطوط جدید تولید خودروهای سواری (SUV) در ساوه مهیا شده و دستگاه های خدماتی شهرستان مانند برق، آب و راه و شهرسازی با سرعت عمل بیشتری وارد کار شده اند.
    بهاروند اظهار کرد: شرکت ایرانی سازنده این نوع خودرو، زمین مورد نیاز برای ساخت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خودروی سواری را در شهر صنعتی کاوه در اختیار دارد و به زودی کارخانه خط رنگ این شرکت نیز آماده بهره برداری می شود.
    وی عنوان کرد: با توجه به افق کاری این شرکت و پیشینه تولیدی آن، با بهره برداری از خطوط تولید خودروهای سواری، روزانه بیش از 300 خودروی جدید با فناوری های نوین یکی از خودرو سازان اروپایی در ساوه تولید می شود.
    بهاروند گفت: تا پیش از تحریم های ظالمانه واحدهای تولید خودروی شهرستان ساوه در حوزه خودروهای سبک و سنگین با پیشرفته ترین خطوط تولید و بهره گیری از فناوری های روز دنیا بخش قابل توجهی از نیاز داخل را تامین می کردند با این حال موقیعت کنونی ساوه فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری خارجی است.
    وی یادآور شد: این شهرستان از دیرباز به دلیل وجود ظرفیت های خاص تولیدی و صنعتی به ویژه در حوزه خودروسازی به عنوان یکی از تامین کننده های مهم صنعت خودرو در کشور محسوب می شود.
    شهرستان ساوه با داشتن حدود 500 واحد تولیدی و صنعتی از قطب های صنعت و تولید ایران به شمار می آید و هم اکنون بیش از 60 درصد از ظرفیت صنایع این شهرستان فعال است.
    ساوه در کارنامه صنعت خودروسازی 2 واحد بن رو سازنده سواری فیات سی یتا و شرکت کاویان تولیدکننده انواع خودروهای سنگین و کامیونت را دارد و درحال حاضر نیز استقرار واحد خودروسازی رنو توسط مسئولان استان مرکزی در ساوه در دست پیگیری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو