فونیکسریمکسبهتام

همه آنچه در کنفرانس مطبوعاتی پرشیا خودرو گذشت؛

از طرح‌های خدماتی تا عرضه خودروهای جدید

اخبار داغ پرشیا خودرو در روزهای سرد واردات

عصر خودرو- پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب‌ام‌و در ایران هرچند همچون دیگر واردکنندگان، این روزها درگیر توقف ثبت سفارش است اما در همین مدت توانسته با ارائه طرح‌ها و ایده‌های جدید، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام بردارد.

از طرح‌های خدماتی تا عرضه خودروهای جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برای مرور اقدامات و برنامه‌های پرشیا خودرو در این زمینه، روز سه شنبه، 16 آبان ماه، مدیران و کارشناسان این شرکت در یک کنفرانس خبری با خبرنگاران همراه شدند و آنچه می‌خوانید مهم‌ترین موارد مطرح شده در این کنفرانس مطبوعاتی است. این کنفرانس البته چند خبر داغ جانبی هم داشت که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های پرشیا خودرو برای عرضه نسل جدید ب‌ام‌و سری 3، بازگشت سری 1 و عرضه دوباره ب‌ام‌و سری 2 کانورتیبل اشاره کرد، ضمن آنکه بر اساس گفته مدیران پرشیا خودرو، طرح‌های این شرکت برای عرضه خودروهای هایبرید نیز نهایی شده است.
     

    افشین درخشنده / خدمات پس از فروش
    پرشیا در حال حاضر 13 نمایندگی در سطح کشور دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا آخر سال تعداد این نمایندگی‌ها به 17 نمایندگی خواهد رسید.
     هدف ما افزایش سطح دسترسی مالکین خودروهای ب‌ام‌و به خدمات پس از فروش استاندارد مطابق با دستورالعمل‌های ب‌ام‌و در سطح کشور است.
     مطابق با دستورالعمل‌های ب‌ام‌و آلمان و ISQI ایران دوره‌های آموزشی فنی و غیر فنی را برای پرسنل برگزار می‌کنیم.
     تا پایان سال جاری در مجموع 30 دوره فنی و 17 دوره غیر فنی از سوی واحد آموزش پرشیا خودرو برگزار خواهد شد.
     تجهیزات جدید تعمیرگاهی مطابق با استانداردهای ب‌ام‌و آلمان خریداری شده است و به مرور در حال تجهیز تمامی نمایندگی‌ها به این دستگاه‌ها هستیم. این تجهیزات متناسب با خودروهای جدید ب ا م و که وارد کشور می‌شوند خریداری شده‌اند تا سطح خدمات‌رسانی بالا به مشتریان خودروهای جدید ب‌ام‌و حفظ شود.
     با برنامه‌ریزی گسترده، دستورالعمل ISQI و استانداردهای ب‌ام‌و در تمامی زمینه‌ها در سطح خدمات پس از فروش اجرایی شده است.

     

     


    امیر اسدی / قطعات یدکی
     تامین به‌موقع قطعات یدکی اصلی خودروها نقش بسیار مهمی در کیفیت خدمات پس از فروش خودروها دارد. به دلیل نقش مهمی که خدمات پس از فروش در فرآیندهای پرشیا خودرو دارد مدیریت مجموعه تصمیم گرفت واحد قطعات یدکی را به‌عنوان یک واحد کسب‌وکار مستقل تاسیس کند.
    پرشیا خودرو از ابتدای فعالیت تاکنون همواره تنها قطعات اصلی ب‌ام‌و آلمان را عرضه کرده است و این رویه را هم‌اکنون نیز ادامه می‌دهد.
     در حال حاضر در انباری به وسعت بیش از 150 مترمربع قطعات اصلی ب‌ام‌و را نگهداری می‌کنیم. در حال برنامه‌ریزی برای توسعه انبار هستیم تا بتوانیم سطح بالاتری از خدمات را ارائه کنیم.
     به‌زودی وبسایت ویژه‌ای برای قطعات یدکی راه‌اندازی خواهد شد که خریداران از طریق آن می‌توانند نسبت به استعلام قیمت قطعات، خرید آنلاین و پرداخت مستقیم اقدام کنند. به‌علاوه امکان جستجو در بین قطعات و پیگیری سفارش نیز وجود دارد. به‌علاوه از طریق این وبسایت می‌توان برای قطعاتی که موجود نیست سفارش گذاری کرد تا به‌محض رسیدن قطعه مشتری را مطلع کنیم.
     تمام قطعات عرضه شده از سوی پرشیا خودرو بدون توجه به گارانتی خودرو، دارای گارانتی مستقل هستند.
     در آینده نزدیک امکان تحویل قطعات یدکی درب منزل مشتریان از طریق شبکه خدمات پس از فروش پرشیا خودرو وجود دارد.

     

    نوید نیرنیا / واحد امداد و رینگ و لاستیک
     از آذرماه سال گذشته امداد پرشیا خودرو به نمایندگی شریعتی منتقل شد و در حال حاضر طی دو شیفت کاری فعالیت می‌کند.
     برای تسریع در زمان سرویس‌دهی به مشتریان، از آذرماه امداد پرشیا خودرو به موتورسیکلت هم مجهز خواهد شد.
     امداد پرشیا خودرو در آینده در تمامی شهرستان‌هایی که نمایندگی پرشیا خودرو در آن وجود دارد توسعه پیدا خواهد کرد.
     طی کمپین‌ها و تعطیلات، در مسیرهای پرتردد اکیپ‌های امداد پرشیا خودرو برای سرویس‌دهی به مسافرین مستقر هستند. این سرویس‌ها در حال حاضر در 17 نقطه کشور طی تعطیلات مستقر هستند و این روند ادامه دارد.
    با کانون جهانگردی به توافق رسیده‌ایم تا از خودروبرهای امداد این مجموعه برای حمل خودروها به نزدیک‌ترین نمایندگی استفاده شود.
     با توجه به لزوم ارائه قطعات اصلی به مشتریان ب‌ام‌و ، تصمیم به تاسیس واحد مستقلی برای عرضه رنگ و تایرهای ب‌ام‌و به مشتریان گرفتیم. مدیریت این بخش به نمایندگی شریعتی سپرده شده است.
     ب‌ام‌و تنها انواع مشخصی از تایرها را برای نصب بر روی خودروها تایید می‌کند. این تایرها با علامت ستاره بر روی تایر مشخص می‌شوند.
     ما هم‌راستا با ب‌ام‌و آلمان تصمیم گرفتیم تایرهای اصلی و مورد تایید پرشیا خودرو را از طریق شبکه نمایندگی‌ها در اختیار مشتریان قرار دهیم. برای این منظور با تامین کنندگان اصلی تایر که تایرهایی با 5 سال گارانتی را از تولیدکنندگان جهانی عرضه می‌کنند قرارداد بستیم.
     قیمت تمام شده تایرها در تمامی نمایندگی‌های سطح کشور یکسان است.
     علاوه بر تایر، رینگ‌های آپشن محصولات ب‌ام‌و را نیز از طریق شبکه نمایندگی‌ها تامین می‌کنیم.
     تایرهای Run Flat نیاز به ابزار ویژه‌ای برای تعویض دارند. این ابزار مخصوص از سوی پرشیا خودرو تامین شده است و در تمامی نمایندگی‌ها نصب خواهد شد.
    در خودروهای Run Flat تایر زاپاس نصب نمی‌شود. بعضی از مشتریان ترجیح می‌دهند برای این خودروها تایر زاپاس هم داشته باشند که تامین تایر زاپاس استاندارد از وظایف این واحد است.
    اولین عاملیت رینگ و تایر در سورنای تهران افتتاح شده است.

     

    خانم کریمی / واحد اکسسوری
     برای جلوگیری از عرضه لوازم جانبی تقلبی در بازار، پرشیا خودرو لوازم جانبی اصلی ب‌ام‌و را در نمایندگی‌های خود ارائه می‌کند.
     تمامی این لوازم جانبی از تامین کنندگان اصلی خریداری می‌شوند.
     لوازم جانبی عرضه شده از سوی پرشیا خودرو در دو بخش سبک زندگی و لوازم جانبی خودرو عرضه می‌شود.
     امکان بررسی و خرید لوازم جانبی مورد تایید پرشیا خودرو از طریق وبسایت این شرکت وجود دارد.

     

    نیما نبوی / وبسایت و اپلیکیشن
     برای هماهنگی میان وبسایت پرشیا خودرو و وبسایت ب‌ام‌و آلمان، نسخه جدید وبسایت پرشیا خودرو تهیه شده است. بخش‌های متنوعی به این وبسایت اضافه شده است که امکانات جدید را در اختیار مشتریان و علاقه‌مندان ب‌ام‌و قرار می‌دهد.
     اپلیکیشن پرشیا خودرو با همکاری یک شرکت معتبر تهیه شده است. در این اپلیکیشن می‌توانید دفترچه راهنمای تمامی خودروها را بررسی کنید. به‌علاوه اخبار پرشیا خودرو نیز از طریق همین اپلیکیشن به اطلاع مخاطبین می‌رسد. این اپلیکیشن همچنین امکان ارسال اعلان‌های ویژه برای مشتریان ب‌ام‌و را نیز دارد.

     

     

    امیر شیرعلیوند / شبکه‌های اجتماعی
     صفحه رسمی اینستاگرام پرشیا خودرو با 84هزار عضو، هم‌اکنون جزو 10 صفحه پرمخاطب ب‌ام‌و در جهان است.
     از طریق این صفحه پخش زنده مراسم پرشیا خودرو انجام می‌شود. به‌علاوه اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز از طریق همین صفحه انجام می‌شود. امکان پرسش و پاسخ از کارشناسان پرشیا خودرو از طریق این صفحه وجود دارد.
     علاوه بر اینستاگرام، پرشیا خودرو در تلگرام نیز حضور پررنگی دارد و کانال رسمی این شرکت با حدود 8هزار عضو اطلاعات متعددی را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد و بازدید پست‌ها در آن حدود 50درصد است که نسبت بسیار بالایی به‌حساب می‌آید.

     

     

    نوید پرتو / کمپین پاییزه و خدمات پس از فروش
     در ادامه برگزاری کمپین‌های فصلی، کمپین پاییزه پرشیا خودرو از مدتی پیش آغاز شده است.
     واحد صافکاری و رنگ پرشیا خودرو در نمایندگی مرکزی کاملا مطابق با دستورالعمل‌های ب‌ام‌و تجهیز شده است. این واحد به مرور در سایر نمایندگی‌ها نیز اجرایی خواهد شد.
     سرویس ویژه Fast Lane را بر اساس استانداردهای ب‌ام‌و آلمان در نمایندگی‌ها اجرا کرده‌ایم. در این فرآیند از زمان ورود مشتری به نمایندگی تا زمان خروج، 1.5 ساعت زمان نیاز است و سرویس‌ها در سریع‌ترین زمان به مشتریان ارائه می‌شود. زمان این سرویس‌ها را می‌توان به زیر 1.5 ساعت آورد اما ب‌ام‌و تاکید دارد در زمان تنظیم تایرها باید حداقل 1.5 ساعت از حرکت خودرو گذشته باشد.
    برای آموزش پرسنل دوره‌های متعددی در نظر گرفته‌ایم و هر 3 ماه یک‌بار تعدادی از کارشناسان و تکنیسین‌ها برای دوره‌های آموزشی به خارج از کشور فرستاده می‌شوند.
    در حال حاضر کلیه امکانات برای ب‌ام‌و‌های هایبرید تامین شده است و پیش از ورود این خودروها، تجهیزات در تمامی نمایندگی‌ها توزیع خواهد شد.

     

     

    بابک سَمیکار / خودروهای کارکرده و تست درایو
    برای آسایش خیال خریداران محصولات ب‌ام‌و از فروش آن‌ها و جلوگیری از افت نامعقول قیمت خودروهای دست‌دوم و تامین خودروهای مورد تایید برای خریداران خودروهای دست‌دوم، سرویس خودروهای دست‌دوم پرشیا خودرو را با نام Persia Khodro Premium Selection آغاز کرده‌ایم.
    خودروها با ارزیابی کارشناسان فنی پرشیا خودرو و تایید قیمت از سوی مالک، از وی خریداری می‌شوند. پس از آن و پس از سرویس‌های لازم، خودرو با گارانتی پرشیا خودرو از طریق شبکه نمایندگی‌های این شرکت به فروش گذاشته می‌شود.
     از طریق طرح خودروهای کارکرده پرشیا خودرو، خریداران می‌توانند با اطمینان نسبت به وضعیت خودروها نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.
     پرشیا خودرو از مدتی قبل طرح تست درایو خودروها را آغاز کرده است. در این طرح خریداران می‌توانند پیش از خرید خودرو، نسبت به تست آن در محیط شهری اقدام کنند. به این ترتیب پیش از خرید می‌توانید از خصوصیات خودرو آگاه شوید و خرید آگاهانه‌تری داشته باشید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو