فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۹)

نمایشگاه خودرو تهران صاحب «روز خبرنگاران» شد

عصر خودرو- دومین نمایشگاه خودرو تهران که قرار است از شش آذرماه امسال برای بازدید علاقمندان آغاز به کار کند، به روال نمایشگاه های خودرو معتبر جهانی صاحب روز خبرنگاران (Press Day) شد.

نمایشگاه خودرو تهران صاحب «روز خبرنگاران» شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نمایشگاه خودرو تهران که پس از وقفه ای طولانی، سال گذشته اولین دوره خود را برگزار کرد، برای دومین دوره خود استانداردهایی مطابق با نمایشگاه های مطرح جهانی تعریف کرده است.
    دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که در آذر ماه سال جاری و در شهر نمایشگاهی آفتاب میزبان علاقه مندان خواهد بود، با اختصاص یک روز نمایشگاه به خبرنگاران و متخصصان این حوزه(5آذرماه) یک قدم دیگر به برگزار کردن این نمایشگاه آن هم مطابق با استانداردهایی که سال هاست در ملل توسعه یافته مورد استفاده قرار می گیرد، نزدیک شد.
    طبق اعلام برگزار کننده نمایشگاه، مراسم افتتاحیه و بازدید مقامات و اصحاب رسانه در روز 5 آذر از ساعت 14 تا 18 عصر خواهد بود که در اصطلاح جهانی این روز را روز خبرنگاران نام گذاری کرده اند.
    نمایشگاه خودرو تهران در فضایی بالغ بر 80 هزار متر مربع و با حضور 48 برند خودروسازی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حالی برگزار می شود که سال گذشته با وقفه 11 ساله، اولین دوره خود را با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان برگزار کرد.
    تا پیش از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، مشهد عنوان برگزار کننده بزرگترین رویداد خودرویی ایران را یدک می کشید که با برپایی این نمایشگاه در شهر آفتاب، پایتخت میزبان بزرگترین اتفاق دوره ای صنعت و بازار خودروی ایران خواهد بود.
    از جمله برندهایی که حضور در نمایشگاه خودرو تهران را قطعی ساخته اند می توان به سیتروئن، چانگان، کیا، ولوو، برلیانس، رنو، دی.اس، مزدا، Faw، سانگ یانگ، لوکسژن، پژو، هایما، فوتون، بنز، هیوندای، بی وای دی، چری، ام.وی.ام، بورگوارد، بایک، کاماز، فولکس واگن، اسکانیا و ... اشاره کرد که از 6 تا 10 آذر ماه با نمایش آخرین محصولات خود در شهر نمایشگاهی آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس روبروی مرقد مطهر امام، میزبان علاقه مندان خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو