فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه /۱۷ آبان ۹۶

تحرکات مثبت گروه خودرو در لحظات پایانی

عصر خودرو- امروز گروه خودرو در ساعات پایانی بازار تحرکات مثبتی داشتند اما در مجموع معاملات رخوت باری را پشت سر گذاشتند.

تحرکات مثبت گروه خودرو در لحظات پایانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، شاخص گروه خودرو طی معاملات امروز با رشد جزئی 24.9 واحدی همراه شد و در ارتفاع 16 هزار و 783 واحد جایی گرفت، ارزش معاملات گروه نیز در بازار امروز 11.7 میلیارد تومان و حجم معاملات بالغ بر 86.7 میلیون سهم بود.
    طی داد و ستدهای امروز، نماد خودرو حوالی صفر مثبت در قیمت 265 تومان و خساپا در صفر معاملاتی با قیمت پایانی 107 تومان به معاملاتشان پایان دادند، به این ترتیب لیدرهای گروه تغییرات قیمتی در مقایسه با روز قبل نداشتند.
    گفتنی است، نماد خودرو طی روزهای اخیر روی خط مقاومت با واگرایی منفی مواجه شد و از این رو نتوانست به رشد خود ادامه دهد. با این حال، علی رغم معاملات رخوت بار اکثر نمادهای گروه، نماد خموتور با رشد 5 درصدی صف خرید شد و دو نماد خگستر و ختور در حاشیه 4 درصد مثبت بودند ولی صف خود را عرضه  کردند، اولین مقاومت پیش روی خگستر حوالی 280 تومان است، از طرفی خشرق نیز امروز با رشد 4 درصدی جزو سبزترینها بود.
    در مقابل  خفنر با افت 5 درصدی و صف فروش به همراه خلنت با افت 4.98 درصدی بیشترین کاهش قیمت را در بین نمادهای خودرویی داشتند. مابقی نمادها نیز حوالی صفر مثبت و منفی، یا متعادل بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط