فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی خوزستان:

زائران دارای خودروی شخصی حتما قبل از رانندگی استراحت کنند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: زائرانی که خودروی شخصی در اختیار دارند حتما قبل از آغاز رانندگی، به اندازه کافی استراحت کنند.

زائران دارای خودروی شخصی حتما قبل از رانندگی استراحت کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: آخرین آمار تردد ورود و خروج زائران در دو مرز مشترکا یک میلیون و 278 هزار و 930 نفر بوده است.

    وی با اشاره به اینکه توصیه های نیروی انتظامی به زائران در دو بخش انتظامی و ترافیکی است، افزود: در موضوع انتظامی پیش بینی ها و تمهیدات خوبی در پارکینگ ها، مسیر راه و نقاط مختلفی که نیاز بوده انجام و پایگاه های ثابت و سیار نیز مستقر کرده ایم.

    فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در حوزه امنیتی ـ انتظامی الحمدلله مشکل خاصی نیست و در حوزه ترافیکی نیز گشت هایی از پلیس راه، راهنمایی و رانندگی در کنار نیروهای سازمان دهی شده از استان های معین بهره مند شده ایم.

    سردار عباس زاده یادآور شد: زائران در مراجعت به کشور برای بازگشت به خانه های خود با صبر و حوصله رانندگی و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه ای داشته باشند. همچنین از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

    وی در پایان بیان کرد: بیشترین حوادث و تصادفاتی که داشتیم مربوط به موارد ذکر شده و یا صحبت کردن با تلفن همراه بوده است؛ الحمدلله تا این لحظه در هر دو مرز سطح تصادفات رخ داده نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط