فونیکسریمکسبهتام

به منظور ایجاد رفاه حال زوار اربعین انجام شد؛

استقرار ۹ جایگاه سیار عرضه سوخت در مسیر زوار

عصر خودرو- عملیات سوخت‌رسانی به وسایل نقلیه حامل زوار اربعین حسینی با استقرار دو جایگاه سیار در ورودی شهر خرمشهر و هفت جایگاه سیار در مسیر زائران در منطقه ایلام آغاز شده است.

استقرار ۹ جایگاه سیار عرضه سوخت در مسیر زوار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، دو جایگاه با عرضه بنزین و نفت‌گاز برای رفاه حال زائران اربعین حسینی و جلوگیری از ورود خودروها، کاروان‌ها و اتوبوس‌های حامل زوار حضرت اباعبدالله (ع) به محدوده ترافیک شهری مستقر شده است.

    در جایگاه سیار نفت‌گاز، عرضه این سوخت تنها به اتوبوس‌های حامل زوار با نرخ 300 تومان امکان‌پذیر است؛ این دو جایگاه هرکدام با ظرفیت ذخیره سازی مناسب و یک دیسپنسر دونازله، آمادگی ارائه سوخت لازم به وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی را دارند.

    در محور مواصلاتی اهواز به خرمشهر دو جایگاه اختصاصی ثابت عرضه سوخت با همه توان عملیات سوخت‌رسانی را به کاروان‌های زیارتی انجام می‌دهند.

    هفت باب جایگاه سیار عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز نیز در ایستگاه‌های پایانه محتشم، پارکینگ اربعین، پارکینگ برکت، شهرک اسلامیه، شهرک گنبد پیر محمد و شهر شباب جانمایی شده است.

    جایگاه‌های سیار استقرار یافته با ظرفیت های ذخیره سازی 18 هزار، 24 هزار و 26 هزار لیتر فرآورده ساخته شده و هر کدام شامل یک دیسپنسر دو نازله می‌شود.

    نرخ سوخت بنزین قابل ارائه به مراجعین در این جایگاه‌ها، هزار تومان و نرخ سوخت نفت‌گاز با ارائه کارت سوخت برای اتوبوس‌های حامل زوار حسینی، 300 تومان است.

    همچنین جایگاه اختصاصی صدف در فاصله 3 کیلومتری از مرز بین‌المللی مهران با داشتن 4 نازل عرضه فرآورده بنزین و هشت نازل عرضه فرآورده نفت‌گاز، آماده خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات است.

    آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت در کردستان

    منطقه کردستان به عنوان منطقه معین، آمادگی کافی و لازم را برای ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین در مسیرهای «سقز، دیواندره»، «سنندج، کامیاران، کرمانشاه» و «زنجان ،بیجار» را دارد و با همه رؤسای نواحی و مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

    به همین منظور 12 اکیپ بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تمهیدات و بررسی‌های لازم، به منظور ارائه خدمات شایسته و تامین به موقع سوخت جایگاها را مورد تاکید قرار داده و کارت های اضطراری را جهت سوختگیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس های زائرین در اختیار جایگاه‌داران قرار می‌دهند.

    از نمازخانه‌های همه جایگاه‌های بین راهی بازدید و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام لازم انجام شده است.

    برچسب شماره تلفن‌های پاسخگویی منطقه، سامانه 09627 و کشیک منطقه در مجاری عرضه برای دریافت دیدگاه‌ها و بازتاب بروز مشکلات احتمالی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان نصب شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو