فونیکسریمکسبهتام

شرایط خرید نقدی و اعتباری کیا پیکانتو از سوی اطلس خودرو اعلام شد؛

خرید هاچ‌بک محبوب کره‌ای با ۴۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت

عصر خودرو- اطلس خودرو جدیدترین بخشنامه خود، شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا پیکانتو را اعلام کرد.

خرید هاچ‌بک محبوب کره‌ای با ۴۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اطلس خودرو، نماینده رسمی کیاموتورز کره جنوبی در ایران، در بخشنامه فروش پاییزی خود، کیا پیکانتو، هاچ‌بک شهری و محبوب کیا را به شرایط فروش نقدی و اعتباری عرضه کرده است.

    بر اساس بخشنامه فروش اعلام شده از سوی اطلس خودرو، قیمت نقدی خرید کیاموتورز 73.4 میلیون تومان است. این خودرو را می‌توانید به‌صورت اعتباری نیز خریداری کنید؛ برای خرید اعتباری این هاچ‌بک محبوب کره‌ای می‌توانید با پیش‌پرداخت 39.6 میلیون تومان خودرو را تحویل بگیرید و باقی قیمت خودرو را در اقساط 15 ماهه پرداخت کنید.

    بر اساس اعلام اطلس خودرو، تحویل خودروها به‌صورت فوری خواهد بود و خودروها از گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری اطلس خودرو به‌عنوان نماینده رسمی کیاموتورز کره جنوبی در ایران برخوردار خواهند بود.

    کیا پیکانتو عرضه شده از سوی اطلس خودرو، تغییراتی را نسبت به نمونه‌های پیشین خود شاهد بوده است و آپشن های بیشتری را نسبت به مدل‌های قبلی دارد. این خودرو از موتوری با حجم 1250 سی‌سی برخوردار است و می‌تواند 85 اسب بخار قدرت تولید کند که این قدرت از طریق گیربکس 4 سرعته خودکار به چرخ‌های جلو می‌رسد. پیکانتو با وجود ابعاد کوچک بدنه، فضاسازی مناسبی دارد و فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. این خودرو همچنین از فرمان با نیروی کمکی الکتریکی برخوردار است که آسایش بالایی را برای راننده فراهم می‌کند ضمن آنکه باعث افت توان موتور خودرو نمی‌شود. لیست آپشن های ایمنی این خودرو کامل است به‌گونه‌ای که به‌صورت استاندارد از ایربگ های جلو، جانبی، پرده‌ای و حتی ایربگ زانو نیز برخوردار است و علاوه بر این سیستم‌های کمکی متعددی همچون ترمز ABS، سیستم ترمز کمکی BAS، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC و سیستم مدیریت پایداری خودرو VSM، نیز به‌صورت استاندارد بر روی آن نصب می‌شود. در زمینه آپشن های رفاهی نیز پیکانتو گزینه‌های مناسبی را ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، روکش چرمی فرمان، گرمک کن صندلی‌ها، بلوتوث، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک و ... اشاره کرد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش کیا پیکانتو و سایر محصولات کیا در ایران می‌توانید از وبسایت آسان موتور به آدرس www.atlaskhodro.com دیدن کنید.

    همچنین در مای‌کار، وبسایت مشاوره و فروش اینترنتی خودرو نیز می‌توانید شرایط فروش این خودرو و سایر خودروها را بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم