فونیکسریمکسبهتام

فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان :

زائران حتما خودروهایشان را در پارکینگ های تعیین شده بگذارند

عصر خودرو- فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان گفت: زایرانی که با وسیله شخصی به مرزهای شلمچه و چذابه وارد شده اند، حتما خودروهایشان را در پارکینگ های مشخص شده پارک کنند و سپس با استفاده از اتوبوس یا قطار به مرز بروند تا مشکل ترافیکی نداشته باشند.

زائران حتما خودروهایشان را در پارکینگ های تعیین شده بگذارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، بهزاد بصیرت چهارشنبه   اظهار کرد : به زائران توصیه می شود پیش از رسیدن به پایانه مرزی امور مربوط به گذرنامه و روادید خود را انجام دهند تا سفری خوب و ایمن داشته باشند.

    وی ادامه داد : تمام تیم های کنترل ترافیک در سطح استان و جاده های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اکنون مستقر هستند و با همت مضاعفی به خدمات ترافیکی می پردازند.
    فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه پیک ترافیک در استان به دلیل افزایش تعداد زایران اربعین، مرحله دوم طرح ترافیکی از امروز چهار شنبه در مرز های استان آغاز شد.
    بصیرت ادامه داد : وی با ابراز امیدواری از همکاری زائران با تیمهای ترافیکی اظهار کرد: در زمان حاضر مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه به طور کامل باز است و از زائرین می خواهیم با پلیس همکاری کنند تا ترافیک خوب و روانی را شاهد باشیم .
    وی افزود : در مرز شلمچه هیچ مشکل ترافیکی مشاهده نشده و زائران با آرامش و آسایش کامل در حال خروج از مرز به سمت کربلای معلی هستند.
    فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان گفت: از آغاز حرکت زائرین اربعین حسینی تاکنون هیچگونه تصادفی مربوط به زایران گزارش نشده به جز چند مورد که ارتباط مستقیمی با زائران اربعین نداشته است .
    بصیرت افزود: در ایام پیش رو با توجه به پیش بینی افزایش حجم ترافیک، تیم های پلیس راه و پلیس ترافیک شهری در معابر مختلف مستقرشده اند
    وی با تاکید به زائران اربعین بیان کرد : با توجه به غبار آلود بودن هوا و دید محدود افقی که پیش بینی می شود با سرعت مطمئنه در طول جاده های منتهی به مرزها حرکت کنند البته طبق پیش بینی هادر ساعات آینده این غبار و آلودگی هوا کمتر می شود .
    فرمانده قرارگاه ترافیکی خوزستان با اشاره به حضور مواکب در کنار جاده ها گفت: از زائرانی که قصد ایستادن کنار موکبهای حاضر در طول مسیر را دارند می خواهیم تا در بستر راه توقف نکنند و موجب بسته شدن مسیر نشوند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو