فونیکسریمکسبهتام

عادل خبر داد

سقوط آزاد پژو ۲۰۶ در غرب تهران

عصر خودرو- فرمانده آتش نشانی ایستگاه ۵۵ گفت: یک دستگاه خودرو سواری از ارتفاع ۱۵ متری در بزرگراه غرب تهران سقوط کرد و چهار سرنشین آن مصدوم شدند.

سقوط آزاد پژو ۲۰۶ در غرب تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر عباس عادل فرمانده آتش نشانی ایستگاه 55 گفت:با اعلام سقوط آزاد پژو 206 به سامانه 125، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 55 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 23:10 شب گذشته به بزرگراه شهید همت، تقاطع اشرفی اصفهانی اعزام شدند.

    فرمانده آتش نشانی ایستگاه 55 بیان کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 حامل چهار سرنشین مرد حدودا 20 ساله حین حرکت در بزرگراه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه مسیر و شکستن نرده های گاردریل، از ارتفاع 15 متری کنار بزرگراه سقوط کرده و به خیابان مجاور افتاد.

    وی در ادامه گفت: هر چهار سرنشین خودرو سواری که دچار آسیب دیدگی شده بودند با کمک رانندگان خودروهای عبوری از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بودند که نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و پس از ایمن سازی، مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

    عادل گفت: آتش نشانان پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط