فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین:

پروژه نیمه‌کاره جاده ایلام-مهران تردد زائران را با مشکل مواجه کرد

عصر خودرو- رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین گفت: نیمه‌کاره ماندن عملیات عمرانی پروژه چهار خطه «ایلام- مهران»، مشکلاتی را در تردد خودروها به وجود آورده است.

پروژه نیمه‌کاره جاده ایلام-مهران تردد زائران را با مشکل مواجه کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار محسن فتحی زاده در گفت و گویی اظهار کرد: نسبت به سایر مرزها، مرز مهران از حجم و تراکم بیشتری در ترددها برخوردار است.

    وی با اشاره به اینکه به دلیل ورود این حجم از زائر شاهد بار ترافیکی در مهران و مسیرهای منتهی به آن هستیم، افزود: جاده چهار خطه ایلام - مهران به طول 36 کیلومتر هنوز بازگشایی نشده است.

    رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین با بیان اینکه عملیات عمرانی در این مسیر نیمه کاره مانده است، گفت: نیمه کاره ماندن عملیات عمرانی در این جاده، مشکلاتی را در تردد خوردها به وجود آورده است.

    وی تاکید کرد: زائرانی که از این جاده تردد می کنند باید توجه داشته باشند که با آرامش و احتیاط بیشتری رانندگی کنند زیرا در برخی از نقاط تراکم خودرو وجود دارد.

    سردار فتحی زاده یادآور شد: با توجه به اینکه مسیر کشش و گنجایش عبور این میزان از خودرو را ندارد، رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

    وی همچنین به وجود پارکینگ های فراوان برای پارک خودرو در مهران اشاره کرد و گفت: پارکنیگ برکت برای توقف اتوبوس های بین شهری و پارکنیگ اربعین نیز برای خودروهای شخصی در نظر گرفته شده و زائران عزیز از پارک خودرو در معابر و خیابان ها جدا خودداری کنند.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        اشتراک

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط