فونیکسریمکسبهتام

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا در نقطه صفر مرزی مهران:

امیدی به بازگشایی مرز خسروی نیست

عصر خودرو- معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا در نقطه صفر مرزی مهران گفت: امیدی به بازگشایی مرز خسروی از سوی کشور عراق نداریم ولی با این وجود، مسئولان سیاسی کشور در تلاش هستند تا مرز خسروی بازگشایی شود.

امیدی به بازگشایی مرز خسروی نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارجلال ستاره معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا در مرز مهران ، اظهارداشت: در فاصله 9 روز مانده به اربعین حسینی، ترددها روان است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و زائران با نظم و ترتیب خاصی از مرز مهران خارج می شوند؛ با تلاش های شبانه روزی مرزبانان، مرزها در امنیت کامل است.

    وی با اشاره به وضعیت بازگشایی مرز خسروی، افزود: امیدی به بازگشایی مرز خسروی از سوی کشور عراق نداریم ولی با این وجود، مسئولان سیاسی کشور در تلاش هستند تا مرز خسروی بازگشایی شود.

    معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا تصریح کرد: زائرانی که قصد تردد از مرز خسروی را داشتند، می توانند از مرز مهران به کشور عراق عزیمت کنند زیرا زیرساخت ها در این پایانه مرزی فراهم است.

    سردار ستاره به هموطنان توصیه کرد: افراد بدون گذرنامه و روادید به مرزها مراجعه نکنند چرا که از ورود آنها جلوگیری خواهد شد و کشور عراق هم به شدت در کنترل روادید سخت گیری می کند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط