فونیکسریمکسبهتام

فرماندار خرمشهر خبر داد:

استقرار بیش از ۱۲ هزار خودرو در پارکینگ‌های مرزهای جنوبی

عصر خودرو- فرماندار خرمشهر با اشاره به وضعیت آرام تردد در مرز شلمچه، از استقرار بیش از ۱۲هزار خودرو در پارکینگ‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

استقرار بیش از ۱۲ هزار خودرو در پارکینگ‌های مرزهای جنوبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، ولی الله حیاتی با اشاره به حضور زائران زیادی برای عبور از مرز شلمچه، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای آسایش و امنیت زائران در نظر گرفته شده است.

    وی  با بیان اینکه تاکنون 250 هزار زائر از مرز شلمچه تردد کرده اند، افزود: ناوگان عمومی، حمل و نقل ریلی و پارکینگ ها آماده خدمت رسانی به زوار است.

    فرماندار خرمشهر با اشاره به توقف بیش از 12 هزار خودرو در پارکینگ ها، گفت: مردم خوزستان و عشایر منطقه 420 موکب را برپا کرده اند و از زوار حسینی پذیرایی می کنند.

    حیاتی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در شلمچه عراق به منظور روان سازی عبور و مرور، خاطرنشان کرد: در آن سوی مرز نیز ناوگان مورد نیاز برای عبور دادن زوار از شلمچه به بصره پیش بینی شده است.

    فرماندار خرمشهر تصریح کرد: به همه زواری که از مرز شلمچه عبور می کنند، توصیه می کنیم ویزای خود را از مبادی اعزامی تهیه کنند زیرا تحت هیچ شرایطی اجازه خروج بدون ویزا از مرز داده نمی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط