فونیکسریمکسبهتام

با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و معاون حمل و نقل شهرداری

بهره‌برداری از سامانه نوبت‌دهی تاکسی فرودگاه‌

عصر خودرو- ایستگاه‌های ورودی غربی ترمینال ۲ مهرآباد امروز با حضور مدیرعامل شرکت‌ فرودگاه‌ها و معاون حمل و نقل شهرداری تهران به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سامانه نوبت‌دهی تاکسی فرودگاه‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در این مراسم محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران اظهار داشت: ایستگاه متروی ترمینال 2 مهرآباد قبلاً افتتاح شده بود اما امروز ورودی جدید آن که درون ترمینال 2است افتتاح می‌شود.

    وی افزود: در گذشته مترو به فرودگاه،‌راه‌آهن و نمایشگاه بین‌المللی متصل نشده بود، اما سیاست‌های وزیر راه و شهرسازی توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و اتصال مترو به فرودگاه و راه‌آهن بود. در این راستا پیشنهاد‌ها ارائه و این پروژه‌ها اجرا شد.

    وی افزود: هدف از اجرای این پروژه‌ها دسترسی راحت و آسان مسافران به سیستم‌های حمل و نقلی است؛ هم‌اکنون در فرودگاه مهرآباد امکان دسترسی به ترمینال‌های 1، 2، 4 و 6 از طریق مترو فراهم است و مشابه چنین اتصالی در ایستگاه راه‌آهن تهران نیز در حال انجام است.

    بنا به این گزارش در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: طرح تحول خدمات رسیانی به مسافران از 2.5 سال پیش در فرودگاه‌های کشور آغاز شد و دسترسی به حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل در فرودگاه‌هایی مثل مهرآباد امسال عملیاتی شود.

    مهابادی بابیان اینکه تغییرات در مهرآباد همه‌جانبه است، اظهار داشت: تلاش کردیم سطح سرویس‌رسانی به فرودگاه‌ها بهتر شود.

    به گزارش فارس، متروی فرودگاه مهرآباد با طول حدود 2 کیلومتر از مسیر خط 4 مترو و در ایستگاه متروی بیمه انشعاب دارد؛ افتتاح این خط دسترسی به ترمینال فرودگاه مهرآباد شرایط راحتی برای مسافران ایجاد خواهد کرد.

    بنا به این گزارش همچنین فراهم شدن بستر مدیریت و نظارت بر تاکسی‌های فرودگاه، روان‌سازی و افزایش کیفیت سرویس‌دهی به مسافران،‌ ساماندهی تاکسی‌ها و کاهش آلودگی‌های صوتی و بصری ناشی از رقابت بین شرکت‌های تاکسیرانی و مکانیزه سازی فرآیند و ایجاد بانک اطلاعاتی جهت تهیه آمار و اطلاعات در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و به‌کارگیری راهکارهای واحد جهت حفظ و افزایش سهم بازار تاکسی فرودگاه از دیگر اهداف در راستای تسهیل شرایط برای مسافران مهرآباد است که امروز از سوی مدیران موردبررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو