فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل «مدیران خودرو» در حاشیه پنجمین دوره رقابت‌های فنی جامع خدمات پس از فروش:

به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم

عصر خودرو- پنجمین دوره رقابت‌های فنی جامع خدمات پس از فروش مدیران خودرو پنج شنبه چهارم آبان با هدف ارزیابی میزان مهارت پرسنل نمایندگی های خدمات پس از فروش و در نهایت تهیه و تنظیم برنامه های آموزشی لازم جهت ارتقاء مهارت‌های فنی این پرسنل آزمونی را بطور همزمان در ۹ استان کشور برگزار شد.

به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰
  • به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم
  • به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم
  • به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم
  • به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم
  • به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم
  • به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم
  • به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  این آزمون با کمک سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور همزمان در استان های البرز، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، کرمان، کرمانشاه، فارس، آذربایجان شرقی و اصفهان در بین 841 نفر از پرسنل خدمات پس از فروش 130 نمایندگی مجاز شرکت مدیران خودرو و از شاخه‌های کارشناس فنی، پذیرشگر، امدادگر فنی ،تکنسین مکانیک، تکنسین برقکار و تکنسین جلوبندی برگزار شد.

بر اساس این گزارش اخیرا شرکت مدیران خودرو با سیاست افزایش رضایت مشتریان تمرکز خود را در حوزه خدمات پس از فروش افزایش داده و با بهبود راهبردهای مبتنی بر توسعه بازار، رهبری هزینه، و توسعه محصول و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات در نمایندگی های مجاز سعی در تقویت خود رد این حوزه را دارد.

شرکت مدیران خودرو معتقد است افزایش رضایتمندی مشتریان قدیمی در حوزه خدمات پس از فروش بازار فروش محصولات را در آینده تضمین خواهد کرد. در سال های اخیر شرکت مدیران خودرو در حال افزایش کیفیت و ایجاد تنوع در محصولات خود بوده  که این امر باعث افزایش سهم مدیران خودرو از بازار خودرویی ایران خواهد شد.

در همین ارتباط معاونت آموزش فنی و حرفه  ای با تاکید اهمیت آموزش و سیستمهای آموزشی در کشور با بیان اینکه از سال 95 سیستم آموزشی را بر مبنای توجه به نیاز مشاغل تغییر دادیم تا هر سیستم و یا شرکتی بتواند نفر مورد نظر خود را همانطور که می خواهد آموزش دهد و سپس در خدمت بگیرد.

موسوی در ادامه افزود: در آموزش ضرورت اقتصادی امر بسیار مهمی است و آموزش باید به چرخه اقتصاد کشور کمک کند سازمان سالی پانصد میلیارد تومان هزینه صرف تجهیزات آموزشی می کند و باید با اموزش صحیح این مبلغ را به طور غیر مستقیم به جیب صاحبان مشاغل بازگردانیم.

او با اشاره به اینکه آموزش برای آموزش نیست و باید با توجه به نیاز سازمانها آموزش صورت بگیرد تاکید کرد: همانند امروز که مدیران خودرو این احساس به آموزش را به ما منتقل کرده است و ما با توجه به نیاز این سازمان اقدام به اموزش در حوزه های مختلف کرده ایم دیگر سازمانها نیز باید این نیاز به آموزش را خودشان به سازمان فنی و حرفه ای منتقل کنند، آموزش باید برای امروز باشد اگر آموزش برای فردا باشد تاثیر خود را از دست می دهد.

در ادامه مراسم منصور برخورداری مدیر فنی مهندسی خدمات پس از فروش مدیران خودرو از اهمیت نقش خدمات پس از فروش در جلب رضایت مشتری سخن گفت و اضافه کرد: با یک سیستم خدمات پس از فروش منعطف می توان به این امر دست یافت و ما در مدیران خودرو سال 96 را سال خدمات پس از فروش نامگذاری کرده ایم تا بتوانیم بهترین سیستم را برای مشتریان خودمان پیاده سازی کنیم.

او در ادامه به نقش مهم منابع انسانی و بخش رفتاری مناسب با مشتری اشاره کرد و افزود: ما باید نیروهای ماهر استخدام کنیم تا سرعت عمل را در این واحد بالا ببریم که دقیقا هدف از برگزاری این آزمون شناسایی افراد نخبه و ماهر در این زمینه است تا با استخدام و به کار گیری این نیروها به این مهم دست پیدا کنیم.

در انتهای این مراسم نیز ژو مدیرعامل مدیران خودرو و عضو هیئت مدیره با بیان اینکه هدف برگزاری از این آزمون بالا بردن سطح اطلاعات و خدمات پس از فروش و در نهایت جلب رضایت مشتری است تصریح کرد: باعث افتخار من است که تیم خدمات پس از فروش ایرانی ما در مسابقات بین اللملی کمپانی چری سالهای 2014 و 2016  مقامهای اول و سوم را کسب کرده اند.امسال ما استراتژی جدید را برای خدمات پس از فروش در پیش گرفتیم و پیشرفت خوبی را در مدیران خودرو شاهد هستیم. تعداد ارائه دهنده خدمات به 131 رسیده،امکانات و تجهیزات پیشرفته تر شده و میزان تامین قطعات یدکی افزایش بسزایی داشته است.

در ادامه ایشان با ذکر این جمله که خودرو دومی که به فروش می رسد به واسطه خدمات پس از فروش خوب است به این نکته اشاره کرد که از ابتدای سال 2017 تا به الان 50.000 دستگاه خودرو به فروش رسیده که نسبت به سال گذشته 30 در صد افزایش فروش را مشاهده می کنیم و این به این معنا است که ما باید خدمات پس از فروش فعال تر وسریع تری را داشته باشیم و این فرصت تجاری را غنیمت بشماریم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو