فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه «خودرو امروز» منتشر کرد:

کپسول قدرت چری

عصر خودرو- شنبه ۶ آبان ماه شماره ۳۶۵ هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه های خودرو موتورسیکلت و آینه بغل به روی دکه خواهد رفت.

کپسول قدرت چری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در ابتدای راه این شماره از هفته نامه خودرو امروز به گفت و گو با رضا شیوا می پردازیم و "واگذاری سهام دولتی خودروسازان در انتظار ابلاغ هیأت وزیران" را می خوانیم و با "مشتری مداری به سبک بهمن"، "بهترین شرایط خرید هیوندای"، "کسب مقام سوم المپیاد فنی جهانی توسط آسان موتور" و "شرایط فروش نقدی و اقساطی کیا" رویدادهای هفته را مرور می کنیم.
    بازار این هفته با "این بازار متقلب" سراغ انواع لنت مختص خودرو رفته و در ادامه با گزارشی به برگزاری تست درایو شهری نگین خودرو که مطابق با استانداردهای جهانی رنو برگزار شد می پردازیم.
    اولین تجربه رانندگی با چری آریزو 5 توربو با عنوان "کپسول قدرت چری" را در بخش آزمایش رانندگی خواهیم خواند و با مروری بر اینترنشنال ترین استار ماشین سنگین هفته را ورق می زنیم. رانندگی با نخستین نماینده BYD در ایران هم گزارشی دیگر از برگزاری تست درایو توسط عرضه کنندگان خودرو در بازار ایران است. تست درایو عمومی این خودرو در پیست آزادی توسط کارمانیا برگزار شده است.
    خودروامروز پلاس این شماره کار خود را با معرفی نسل جدید آئودی A7 آغاز می کند و در جهان خودرو "ابرخودرو 2.6 میلیون دلاری آپولو"، "آئودی A7 2018" و "پورشه 911 کررا 2018" را مرور می کنید. در گام بعدی با ژرمن های کمیاب بازار به بررسی محصولات جدید اوپل در کشور و وضعیت آن ها در بازار پرداخته شده و " کره ای کوچک و بی آزار" در بازار خودروهای دسته دوم مورد آزمایش قرار گرفته است. و  در نهایت در عیب یابی خودرو به زبان ساده، این هفته به بررسی معایب کمک فنر پرداخته شده است.
    "میراث تکرار نشدنی کارول" پرونده هشتمین شماره از ضمیمه آینه بغل را آغاز می کند و "کلاسیک های مغموم"، "ملاقات با اوپل آسترا 1400 جی ال 1995"، "ملاقات با داج چلنجر 1974"، "اولین اسب تاریخ"، "مروری بر تاریخچه شلبی کبرا" و چندین مطلب خواندنی دیگر کار خود را ادامه می دهد.
    در ضمیمه موتورسیکلت این هفته هم با "هیولای دوچرخ ایتالیایی"  معرفی محصول جدید F4 LH44; MV AGUSTA را خواهیم خواند. "آزمایش دوکاتی مانستر 1200R در استانبول" به معرفی محصولی دیگر از صنعت موتورسیکلت می پردازد. در ادامه موتورسیکلت با مطالب " "در مسیر انتقال قدرت"، "معرفی تازه های موتروسیکلت"، " ابرموتورهای میلیاردی" و دیگر مطالب خواندنی اش همراه خوانندگان خودرو امروز خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو