فونیکسریمکسبهتام

هشدار ایران‌خودرو در خصوص کلاهبرداری در فروش خودرو

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد هر گونه اطلاع رسانی در خصوص قیمت ، شرایط فروش و خودروهای قابل واگذاری این شرکت صرفاً از طریق وب سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و یا با مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

هشدار ایران‌خودرو در خصوص کلاهبرداری در فروش خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ،گروه صنعتی ایران خودرو در گزارشی نوشت:
    با عنایت به گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو با استفاده از نام تجاری شرکت ایران خودرو و یا با معرفی خود به عنوان پرسنل این شرکت در بازار خرید و فروش خودرو ، به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می رساند : هر گونه اطلاع رسانی در خصوص قیمت ، شرایط فروش و خودروهای قابل واگذاری این شرکت صرفاً از طریق وب سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و یا با مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

    لذا لازم است تا موارد ذیل مد نظر قرار گیرد : مشتریان محترم در نظر داشته باشند مراجعه به افراد و دفاتر فروش غیر مجاز می تواند احتمال بروز انواع کلاهبرداری (از قبیل دریافت وجه بدون عقد قرارداد قانونی ، عدم تحویل خودرو ، تحویل خودروی دارای ایراد و ...) به همراه داشته و موجب ضرر و زیان جبران ناپذیر شود . مشتریان محترم دقت نمایند حتماً با مراجعه به مبادی قانونی فروش خودرو ، پس از انتخاب خودروی مورد نظر و تصمیم به خرید ، وجوه خود را صرفاً به حساب شرکت ایران خودرو واریز نموده و در ازای پرداخت مبالغ حتماً قرارداد رسمی شرکت ممهور به مهر نمایندگی دریافت نمایند. مشتریان محترم توجه داشته باشند آدرس و مشخصات نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو و همچنین آخرین وضعیت مجاز بودن فعالیت ایشان در وب سایت رسمی شرکت به آدرس ikco.ir ذکر شده است .

    لذا با توجه به موارد مذکور ، مراجعه مشتری به افراد فروشنده و یا واحدهای غیرمجاز فروش و پرداخت وجه به حساب های حقیقی و حقوقی متفرقه (از هر طریق ممکن همچون پرداخت نقدی ، انتقال به حساب ، استفاده از کارتخوان و ...) و همچنین دریافت قراردادهای غیر رسمی در فرم های متفرقه مورد تایید شرکت ایران خودرو نبوده و این شرکت هیچگونه مسؤلیتی در قبال اینگونه پرداختها و قراردادها نخواهد داشت .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط