فونیکسریمکسبهتام

اختصاص هزار دستگاه اتوبوس و کامیون شهرداری تهران در اربعین

عصر خودرو- رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تخصیص بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.

اختصاص هزار دستگاه اتوبوس و کامیون شهرداری تهران در اربعین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، پیمان سنندجی در جلسه طرح ویژه ترافیک اربعین 96، گفت: امسال نزدیک به یک هزار دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران به پایانه‌های مرزی منتقل خواهند شد تا نسبت به جابجایی زائران و ارائه خدمات به آنان اقدام کنند.

    رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، یادآور شد: به طور متوسط در طرح اربعین سال گذشته، اتوبوس‌های ما بیش از 250 هزار نفر را در هر روز جابجا کرده و در مجموع بیش از دو میلیون و 762 هزار زائر جابجا شدند.

    وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی‌های لازم برای جابجایی زائران انجام شده است، گفت: اقدامی که امسال انجام داده‌ایم این است که زمانبندی رفت و برگشت اتوبوس‌ها را با مسیرهایشان مشخص کردیم.

    این مقام مسئول ادامه داد: شهرداری‌های تهران، مشهد و البرز، اتوبوس‌های خارج از مرز را برای جابجایی زائران تأمین می‌کنند بنابراین هماهنگی‌های لازم میان این سه نهاد انجام و مسیرها برای تردد اتوبوس‌ها نیز مشخص شده است؛ همچنین 200 دستگاه تریلی و کامیون نیز از سوی شهرداری به مناطق مرزی اعزام خواهد شد.

    وی  با بیان اینکه سال گذشته حدود دو میلیون لیتر سوخت را به مرز منتقل کردیم، گفت: امسال نیز برنامه ریزی‌های لازم برای خودروهای حامل سوخت و سوخت رسانی انجام شده است.

    رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به درخواست‌ها برای حمل مسافر و زائران از تهران به مناطق مرزی با اتوبوس‌های شرکت واحد، گفت: طبق قانون ما اجازه نداریم که با اتوبوس‌های درون شهری مسافران را جابجا کنیم اما درخواست‌ها و فشارهای زیادی وجود دارد که از پلیس می‌خواهم در این زمینه چاره اندیشی کند چرا که اتوبوس‌های ما عملا امکان جابجایی مسافر برون شهری را ندارند.

    سنندجی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی گفت: عمده اتوبوس‌های ما تا سال گذشته به مرز مهران می‌رفتند اما امسال تعدادی اتوبوس را نیز برای مرز خسروی پیش بینی کرده‌ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو