فونیکسریمکسبهتام

معاون استانداری هرمزگان:

نصب گردن بندهای شب رنگ به گردن شترها برای کاهش میزان تصادف با شتر

عصر خودرو- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به بالا بودن آمار تصادفات ناشی از برخورد خودرو با شتر در محورهای مواصلاتی استان، گفت: در همین راستا و به منظور کاهش میزان این تصادفات، نصب گردبندهای شب رنگ به گردن و پاهای شترهای سرگردان در دستور کار دستگاه های متولی باشد.

نصب گردن بندهای شب رنگ به گردن شترها برای کاهش میزان تصادف با شتر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، رضا مدرس روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک هرمزگان اظهار داشت: دستگاه های متولی در امر ترافیک جهت کنترل و نظارت بر کاهش تصادفات در استان و رفع نقاط حادثه خیز معابر شهری و برون شهری در محورهای حوزه‌ استحفاظی استان اقدامات لازم را انجام دهند.
    وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت سیستم های هوشمند حمل و نقل و کنترل ترافیک از جمله نصب دوربین های ثبت تخلفات و نظارتی در شهرهای استان به خصوص شهر بندرعباس ، باید تامین اعتبار توسط شهرداری ها انجام شود.
    مدرس خاطرنشان کرد: سهم حمل و نقل عمومی از کل سفرهای شهری در بندرعباس در وضعیت کنونی بابد مشخص و برنامه ریزی جهت افزایش و تقویت و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شش ماهه دوم سال صورت گیرد.
    سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان برپیگیری احداث آزاد راه شهید رجایی تاکید کرد و افزود: ساماندهی بلوار دفاع مقدس (میدان تره و بار) از اولویت های کاری شهرداری بندرعباس است و میدان تره و بار جدید شهر بندرعباس باید تکمیل شود.
    استان هرمزگان دارای محور های مواصلاتی بسیار زیادی است که محور شهرستانهای میناب به جاسک و بشاگرد به دلیل تردد حیوانات اهلی به ویژه شترهای سرگردان یکی از خطرناک ترین محورهای مواصلاتی به شمار می آید وهرساله شاهد تصادفات مرگبار منجر به فوت رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه در این محورها هستیم.
    پارسال 40 نفر با شتر در جاده‌های استان هرمزگان تصادف کردندکه منجر به فوت 13 نفر و زخمی شدن 27 نفر شد.
    هرمزگان بیش از 20 هزار نفر شتر دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو