فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه مازندران:

محورهای مواصلاتی مازندران در اربعین ‌پوشش ترافیکی داده می‌شوند‌

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران از بکارگیری ۶۰ تیم عملیاتی پلیس راه برای پوشش ترافیکی اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محورهای مواصلاتی مازندران در اربعین ‌پوشش ترافیکی داده می‌شوند‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات عالبات، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی استان، طرح‌های ویژه ترافیکی را در این ایام در دستور کار دارد.

    وی افزود: بازدید از اتوبوس‌های حامل زائران اربعین حسینی در شرکت‌های مسافربری، کنترل دقیق اتوبو‌ ها از حیث رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص نصب تابلو و بنر ویژه مراسم اربعین حسینی با مضامین اخباری و هشداری از جمله این برنامه‌ها است.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به آمادگی پلیس راه برای پوشش ترافیکی و کنترل محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین حسینی، افزود: در ایام اربعین حسینی برای پوشش ترافیکی بیش از 60 تیم گشتی اعم از تیم خودرویی و موتوری به صورت روزانه انجام می‌شود.

    قدمی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در مسیرهای اصلی عبور زائران در ایام اربعین حسینی ، افزود: اطلاع رسانی مستمر از وضعیت و شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای بهره برداری زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات مهم پلیس راه است.

    وی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: برای اعزام به مرز و حضور در کشور عراق با توجه به حجم بالای ترافیک در مرزها از تردد با خودروی شخصی پرهیز کنند و از وسایل نقلیه عمومی به ویژه اتوبوس استفاده کنند.

    قدمی از رانندگان وسایل نقلیه عمومی به ویژه رانندگان اتوبوس حامل زائران حسینی خواست، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو