فونیکسریمکسبهتام

تاکید دادگستری بر انتقال نمایشگاه های خودروی تبریز به شهرک نمایشگاهی

عصر خودرو- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر انتقال نمایشگاه های خودروی فعال در سطح شهر تبریز به شهرک نمایشگاهی تاکید کرد.

تاکید دادگستری بر انتقال نمایشگاه های خودروی تبریز به شهرک نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رضا مسعودی فر در جلسه اعطای پروانه تخصصی مشاورین خودروی تبریز، با اشاره به اینکه در کلانشهر تبریز بیش از 380 نمایشگاه خودرو وجود دارد، انتقال آنها به شهرک نمایشگاهی خودرو را در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی مشاورین املاک و خودرو قلمداد کرد.
    وی از راه اندازی سامانه جامع الکترونیکی ثبت معاملات املاک و وسایل نقلیه موتوری و ثبت آنلاین معاملات در سامانه و صدور کد رهگیری خبر داد و افزود: برای رسیدگی به تخلفات مشاورین خودرو، شعب ویژه ای در دادسرا و دادگستری تبریز اختصاص یافته است.
    مسعودی فر از صدور بیش از 380 پروانه تخصصی مشاوره خودرو به مشاورین خودرو در تبریز تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: برای مشاورین خودرو، استفاده از کارشناسان رسمی در بررسی اصالت خودروهای مورد معامله و قراردادهای تنظیمی الزامی شده است.
    در این جلسه تعداد یکصد فقره پروانه تخصصی مشاورین خودرو که موفق به گذراندن دوره آموزشی و کسب نمره قبولی شده بودند به هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه اتومبیل و خدمات خودروئی تبریز اعطاء شد.
    کلانشهر تبریز نیمی از جمعیت 4میلیون نفری استان آذربایجان شرقی را در خود جای داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم