فونیکسریمکسبهتام

قاسمی:

پارک کردن عجیب مینی بوس در تهرانسر دردسر ساز شد

عصر خودرو- فرمانده آتش نشانی ایستگاه ۱۰۴ گفت:یک دستگاه مینی بوس در نخستین ساعات بامداد امروز به هنگام پارک در کنار خیابان به شدت با سه خودرو برخورد کرد.

پارک کردن عجیب مینی بوس در تهرانسر دردسر ساز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس قاسمی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 104 اظهار کرد: با اعلام برخورد مینی بوس با سه خودرو در هنگام پارک در کنار خیابان در  ساعت 1:10 دقیقه بامداد امروز  به سامانه 125 اظهار کرد:آتش نشانان ایستگاه 104 به محل حادثه واقع در تهرانسر، بلوار خزر اعزام شدند.
    فرمانده آتش نشانی ایستگاه 104 گفت:راننده مینی بوس در حال پارک کردن این خودرو در کنار خیابان بود که به علت نامشخصی به شدت با سه دستگاه خودروی پرشیا، پراید و همچنین کامیون تریلی که پارک بودند برخورد کرد.

    وی افزود: به دنبال این اتفاق علاوه بر ببار آمدن خسارات زیاد به خودورها، خودرو سواری پرشیا بر روی خودروی پراید رفت.

    قاسمی با اشاره به احتمال بروز آتش سوزی در خودروهای تصادفی بر اثر نشت بنزین، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و نیز قطع برق خودروها اقدام به جلوگیری از نشتی بنزین از خودرو پرشیا کردند.

    این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که دراین حادثه هیچ کس صدمه ای ندید، خاطرنشان کرد: خودروهای تصادفی با  جرثقیل  به حالت اولیه برگردانده شدند.

    قاسمی گفت: پلیس راهور علت بروز این حادثه و نیز میزان خسارات وارده به خودروها را در دست بررسی قرار داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط