فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری مشهد خبر داد؛

نجات محبوسان مینی بوس واژگون شده در جاده میامی

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: سرنشینان محبوس شده در مینی بوس مسیر مشهد به میامی با حضور آتش نشانان نجات یافتند.

نجات محبوسان مینی بوس واژگون شده در جاده میامی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، آتشپاد حسن جعفری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات نجات مجروحان حادثه روز جمعه اظهار کرد: این حادثه شامگاه جمعه در کیلومتر 18 جاده میامی به مشهد در حالی روی داد که خودروی مینی بوس 11 سرنشین داشت.

    وی افزود: به دنبال برخورد خودروی مینی بوس با تراکتور، مینی بوس از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد از برخورد یک دستگاه سواری 405 با مینی بوس واژگون شده در جاده خبر داد و افزود: با اعلام این سانحه به سامانه تلفنی 125 مشهد، بلافاصله تیم های امداد و نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره 49 آتش نشانی روانه محل حادثه شدند.

    وی ادامه داد: بر اثر این سانحه رانندگی، دو نفر از سرنشینان مینی بوس  در کابین خودرو محبوس و بر اثر شدت جراحات جان باختند و چهار  نفر از سرنشینان مینی بوس، راننده میانسال تراکتور و راننده سواری پژو 405 نیز مصدوم شدند.

    جعفری با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است،خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی با حضور به هنگام در محل حادثه ضمن پیشگیری از حریق احتمالی بواسطه نشت سوخت از خودروها و برقراری ایمنی در محل ، نسبت به رهاسازی حادثه دیدگان از میان کابین به هم پیچیده خودروی مینی بوس نیز اقدام کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط