فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۱۹۳۱»

افزایش۷ درصدی مصرف بنزین در استان همدان

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش۷ درصدی مصرف بنزین در استان همدان خبرداد.

افزایش۷ درصدی مصرف بنزین در استان همدان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، امین روستایی گفت: علی رغم باور عمومی و عزم ملی در الزام مدیریت مصرف بنزین و کاستن از حجم مصرف بنزین، طی 6 ماهه اول سال جاری مصرف این فرآورده روند صعودی داشته و نسبت به بازه زمانی سال قبل با مصرف 246 میلیون لیتر با افزایش7 درصدی مصرف این فرآورده روبرو بوده ایم.

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: مصرف بنزین در این منطقه در 186 روز ابتدای سال جاری، به مرز 262 میلیون لیتر رسید.

    روستایی عنوان کرد: بیش از 960 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره اعم از نیروگاهی و غیرنیروگاهی در فصول بهار و تابستان سال جاری در استان همدان توزیع شده و سوخت رسانی بدون وقفه ادامه دارد.

    وی افزود: طی نیمه نخست امسال، حدود 10 میلیون لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده که با توجه به آمار مصرفی سال گذشته، در نتیجه شناسایی، پایش و کنترل مصرف کنندگان واقعی، کاهش 28 درصدی این فرآورده را شاهد هستیم.

    روستایی گفت: در بازه زمانی ذکر شده، سوخت استراتژیک نفتگاز نیز با 324 میلیون لیتر، افزایش مصرفی معادل 2 درصد نسبت به 6 ماهه نخست سال پیش داشته اما با توجه به رشد متناسب بخش ها و افزایش نسبی ورود خودروها و ادوات گازوئیل سوز، حجم مصرف نسبت به دیگر فرآورده ها منطقی تر به نظر می رسد.

    وی با اشاره به اینکه پایش های مستمر کنترلی جایگاه‌ها تداوم دارد، عنوان کرد: مجموعه منطقه با جایگاه داران بخش خصوصی تعامل و همکاری دارد چراکه در نتیجه همین همکاری مطلوب لحظه ای روند سوخت رسانی به حجم قابل توجه خودروهای گردشگران در سال جاری کند یا متوقف نشد.

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان وی درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز بیان کرد: در بازه زمانی یادشده، در بخش های غیرنیروگاهی و نیروگاهی به ترتیب، 4 میلیون و 364 میلیون لیتر نفت کوره در منطقه همدان مصرف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، به ترتیب یک و 127 درصد افزایش را نشان می دهد.

    روستایی عنوان کرد: همدان از استان‌های سردسیر کشور محسوب شده بنابراین تأمین و ذخیره سازی سوخت به میزان کافی از اولویت های همیشگی آن است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو