فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون معماری شورای شهر:

ممنوعیت تردد خودرو در خیابان ۳۰ تیر

عصر خودرو- رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: یکی از موضوعات مغفول مانده در تهران، گردشگری شبانه است و باید این موضوع در پایتخت اجرایی شود.

ممنوعیت تردد خودرو در خیابان ۳۰ تیر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمد سالاری  درباره وضعیت خیابان سی‌تیر اظهار داشت: اگر قرار است از این خیابان به عنوان پیاده‌راه استفاده شود، باید تردد ماشین‌ها در آن خیابان متوقف شود.

    وی با اشاره به اینکه در عمل اگر خیابان سی‌تیر کاربری پیاده‌راه و ماشین‌راه داشته باشد، تناقض محسوب می‌شود، گفت: البته سنگفرش‌هایی که برای خیابان سی‌تیر اجرایی شده، به هیچ عنوان با تردد ماشین همراه نیست و حتی شهروندان نیز به راحتی نمی‌توانند بر روی این سنگفرش‌ها قدم بگذارند. برجستگی‌هایی که بر روی این سنگفرش‌ها است موجب اذیت پیاده‌راه‌ها می‌شود.

    وی گفت: یکی از نقاط قوت خیابان سی‌تیر، فضای ایجاد شده در شب است که به عنوان گردشگری، شهروندان می‌توانند از این خیابان استفاده کنند.

    سالاری ادامه داد: گردشگری شبانه از موضوعاتی است که در شهرهای تهران مغفول مانده است و باید به سمتی حرکت کنیم که با همکاری دستگاه‌های ذیربط و نهادهای امنیتی و انتظامی، گردشگری شبانه را در شهرها و کلان‌شهرهایی چون تهران رونق دهیم.

    وی بیان داشت: در هیچ یک از کشورها در شب مغازه‌ها در بعضی از نقاط تعطیل نمی‌کنند و خیلی از افراد نیز علاقه دارند با توجه به خلوت بودن شب، در شب‌ها خرید خود را داشته باشند و این موضوع می‌تواند ترددهای روزانه را نیز کاهش دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط