فونیکسریمکسبهتام

جزئیات تعطیلی ۱۳۰ جایگاه سوخت C.N.G

عصر خودرو- مدیر طرح سی.ان.جی گفت:اختلاف بین قیمت گاز و بنزین باید منطقی شود تا مصرف کننده رغبت بیشتری برای استفاده از محصولات سی.ان.جی داشته باشد.

جزئیات تعطیلی ۱۳۰ جایگاه سوخت C.N.G
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی در برنامه گفت و گوی 18:30 شبکه خبر در خصوص وضعیت عرضه سوخت سی ان جی در کشور گفت: در مجموع 2400 جایگاه سی ان جی وجود دارد که  این جایگاه ها با آخرین استانداردهای روز اروپا هماهنگ هستند.

    دادرس با اشاره به تعطیلی 130 جایگاه سی.ان جی گفت: این تعداد از جایگاه ها موقتا تعطیل شده اند، در حال حاضر 14 جایگاه تعطیل هستند که تا 15 روز دیگر مجدد به چرخه ارائه خدمات بازمی گردند.

    دادرس در ادامه در خصوص بحث قیمت سوخت سی ان جی در کشور گفت: بحث قیمت گذاری فراورده های گازی موجب شده تا قیمت گاز سی.ان.جی در کشور ما نسبت به کل جهان بالاتر باشد و در مقابل ارزان ترین کارمزد به جایگاه داران تعلق بگیرد این درحالیست که کارمزد جایگاه داران باید دوبرابر شود.

    رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی تصریح کرد: قیمت کنونی سی.ان.جی برای مصرف کنندگان چندان صرفه اقتصادی ندارد  و مصرف کننده ترجیح می دهد از سوخت بنزین استفاده کند.

    وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد کاهش 4 درصدی مصرف فراورده های سی.ان.جی در کشور هستیم.

    بر اساس این گزارش علی مهرابی مدیر طرح سی.ان.جی در ادامه برنامه با اشاره به نقش بخش خصوصی در ارائه خدمات سی.ان.جی به شهروندان گفت: این جایگاه ها را بخش خصوصی احداث و اداره می کند زیرا در توان سیستم دولتی نیست که از همه این جایگاه ها بازدید کند و دولت در حال حاضر نقش نظارت بر این جایگاه ها را برعهده دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط