فونیکسریمکسبهتام

برخورد موتورسیکلت با سواری پراید در ملکشاهی حادثه ساز شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو پراید یک کشته و یک زخمی به جا گذاشت.

برخورد موتورسیکلت با سواری پراید در ملکشاهی حادثه ساز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: این حادثه شب گذشته در کیلومتر 15 محور ملکشاهی رخ داد.
    وی افزود: یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در این حادثه با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرد.
    رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: در این حادثه راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده پراید نیز زخمی شد.
    سرهنگ همتی زاده تجاوز به چپ موتورسیکلت را علت این حادثه اعلام کرد.

    ** اقتصاد پویا مستلزم وجود امنیت پایدار است

    معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت و آرامش جزء لاینفک یک جامعه است گفت: در سایه امنیت پایدار ، معیشت و اقتصاد پویایی دارد.
    سرهنگ جلال میرزابیگی در جلسه پرسش و پاسخ مردم محله سبزی آباد شهر ایلام در مسجد امام حسین (ع) اظهار کرد: مهمترین مولفه یک جامعه پویا ، امنیت است ، چرا که با وجود امنیت می‌توان به کار اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی پرداخت.
    وی افزود: نیروی انتظامی معتقد است برای تولید امنیت پایدار حتما مشارکت مردم باید وجود داشته باشد.
    معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: نیروی انتظامی با آگاهی از جامعه و آسیب های آن برنامه ریزی می کند و در این زمینه نیازمند مشارکت عمومی است.
    وی یادآور شد: امنیت یک تولید اجتماعی است که همه دستگاه های حکومتی باید در آن دخیل باشند و نیروی انتظامی و دستگاه قضا مرحله آخر آن هستند.
    سرهنگ میرزابیگی به امنیت پایدار استان اشاره کرد و گفت: استان ایلام از نظر شاخص های امنیتی بعد از کیش امن ترین استان کشور است.
    وی تاکید کرد: رتبه برتر کشوری در زمینه امنیت ، حاصل مشارکت عمومی مردم ، هماهنگی بین دستگاه های دولتی و غیر دولتی و تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان بوده است.
    معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام به عملکرد انتظامی استان اشاره کرد و یادآور شد: کشف 430 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از مهمترین اقدامات پلیس استان بوده است.
    سرهنگ میرزابیگی افزود: یکی از جرائمی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازد سرقت است که با تلاش شبانه روزی پلیس 50 درصد سرقت های خشن و مسلحانه کاهش و 64 درصد سرقت های بوقوع پیوسته نیز کشف شده است.
    وی گفت: در شش ماهه اول سال جاری زورگیری و شرارت39 درصد ، سرقت موتورسیکلت 41 درصد ، سرقت محتویات داخل خودرو 11 درصد ، سرقت احشام 18 درصد و جرائم خشن و غیر اخلاقی 50 درصد کاهش داشته ایم.
    وی اضافه کرد: نیروی انتظامی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی شورای معتمد پلیس را راه اندازی کرده است، معتقدیم هیچ وقت اقدامات مقابله ای کارساز نیست بلکه بایستی از طریق پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی وقوع جرایم را کنترل و پیشگیری کنیم .
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو