فونیکسریمکسبهتام

حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی

عصر خودرو- بر اساس آخرین گزارش "برترین برندهای جهانی" توسط شرکت اینتربرند (Interbrand)، شرکت هیوندای جایگاه خود را در بین ۴۰ برند برتر دنیا برای سومین سال متوالی حفظ نمود.

حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این شرکت در جایگاه 35 ام برترین برندها و 6 ام در میان برترین برندهای خودروسازی قرار دارد.
    رتبه بندی های برتر بر اساس اطلاعات مالی شرکت به همراه فعالیت های بازاریابی محاسبه می گردد و نمایانگر پتانسیل سوددهی هر برند می باشد. تحلیل ها نشان می دهد ارزش برند هیوندای معادل 13.2 میلیارد دلار در سال 2017 می باشد که رشدی 5،1% نسبت به سال گذشته داشته است. این رتبه بندی بعد از فروش موفقیت آمیز4.86 میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان می باشد که هیوندای را بالاتر از شرکت هایی چون : آئودی، نیسان، فولکس واگن و پورشه قرار می دهد.
    این آمار رشد تصاعدی برترین شرکت خودروساز کره جنوبی را از سال 2005 نشان می دهد که که از ارزش برند 3.5 میلیارد دلار به میزان کنونی دست یافته است.
    ون هونگ چو، رئیس بازاریابی شرکت هیوندای گفت : شرکت هیوندای قصد دارد خود را به عنوان یک برند برای سبک زندگی معرفی کند تا تنها یک شرکت خودروسازی. ما در حال ساخت برند "Modern Premium" و حرکت به فضای جدیدی از خودروسازی هستیم که به مردم اجازه تجربه برند ما را در هر محصولی بدهد.
    وی همچنین اضافه کرد: فلسفه برند ما برای آینده حمل و نقل منجر به افزایش ارزش برند و همچنین کیفیت و تکنولوژی گشته است ،خلاقیت و نوآوری های ما اجازه رشد مستمر ارزش برند هیوندای را در آینده می دهد.
    رتبه بندی اعلام شده بر اساس ترکیبی از شاخص های مختلف مانند مالی، تاثیر یک برند بر نظر مشتری، قیمت گذاری مناسب و تضمین بازگشت سرمایه به شرکت تعیین می گردد.       
    مایک روشا، معاونت ارزیابی برند شرکت اینتر برند گفت: عامل کلیدی رشد پیوسته برند هیوندای تعهدات این برند به "حمل و نقل آینده" حتی در شرایط سخت بازار می باشد .
    شرکت هیوندای علاوه بر حفظ کیفیت، سبد محصولات خود را با سوناتای جدید و نسل جدید خودروی آزرا و همچنین رونمایی از خودروی کونا و i30 N به عنوان اولین محصول از خودروهای پرفورمنس سری N هیوندای توسعه داده است.
    در برنامه های آینده هیوندای حرکت به سمت فضاهای جدید خودروسازی وجود دارد که شامل رونمایی از 15 خودروی دوستدار محیط زیست تا سال 2020 می شود. این شرکت همچنین بر روی تولید محصولات قابل خرید و مقرون به صرفه خودران در حال تحقیق و پژوهش می باشد.
    به گفته مایک سانگ، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای هیوندای، نام این برند هیجان را به محصولات خود اضافه می کند، چه محصولات حال حاضر  و چه محصولات آینده ، رشد نام و برند هیوندای نشان دهنده تبدیل این برند به یک نام خواستنی در میان مشتریان گشته است.


    جدول رتبه بندی و ارزش برند هیوندای طی 10 سال گذشته                                        

    جدول رتبه بندی و ارزش برند 10 شرکت برتر خودروسازی در سال 2017


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو