فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- پلیس راه محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور اظهار داشت:در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران حد فاصل پل کلاک تا شهرک جهان نما سنگین است.
    وی افزود: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین محدوده گلشهر و ابتدای آزادراه ساوه-تهران و محورهای تهران-پاکدشت ، شهریار-تهران و قائمشهر-ساری نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد روان است.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش برف وباران و در بیشتر محورهای استان های آذربایجان غربی ، گیلان ،مازندران و گلستان شاهد بارش باران هستیم.

    سرهنگ رحمانی در خصوص محدودیت های ترافیکی آخر هفته گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محورکندوان  ازساعت 14 تا 24 روز جمعه  ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    وی افزود:در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و وسایل نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی) ازمحور کرج –چالوس وبالعکس کماکان ممنوع است .

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:  تردد تمامی کامیون ها و کامیونت هادر محور هراز از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع  است.

    سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در محور فیروزکوه تردد تمام  تریلرها ازساعت12 تا 24روزجمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است، ادامه داد:در محورهای نراق-کاشان و کاشان-اردهال و بالعکس تردد تمام کامیون ها و تریلرها از ساعت7 روز  تا ساعت 24 روز جمعه  ممنوع است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط