فونیکسریمکسبهتام

تردد بیش از ۶۳ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان همدان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۶۳ میلیون و ۴۰۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی این استان در نیمه نخست امسال ثبت شده است.

تردد بیش از ۶۳ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد رودباری  افزود: سال گذشته در همین مدت 58 میلیون و 448 هزار تردد در محورهای استان ثبت شد و میزان تردد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصدد افزایش داشته است.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیشترین تردد جاده ای استان را در محور همدان - کرمانشاه (رفت و برگشت) با ثبت 6 میلیون و 900 هزار تردد اعلام کرد.
    رودباری با اشاره به ثبت تخلفات جاده ای در مدت یاد شده، میزان این تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز را نسبت به کل تردد جاده ای، 18 درصد و میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری در این مدت را 15 درصد بیان کرد.
    رودباری با بیان اینکه 900 هزار مورد تردد اتوبوس نیز در استان ثبت شده است، افزود: در مجموع 66 دستگاه تردد شمار در سطح استان فعال است و آمار تردد خودروهای عبوری از استان را ثبت می کند.
    وی اضافه کرد: در مرکز مدیریت راه های استان همدان علاوه بر کسب آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین های نظارتی، وضعیت ترافیک جاده ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و کنترل می شود.​
    گفتنی است استان همدان دارای 784 خودروی سواری کرایه، 320 دستگاه اتوبوس و هزار و 35 دستگاه مینی بوس فعال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط