فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور شهرستان دماوند:

دوطرفه شدن معابرعلت ترافیک در ابتدای گیلاوند به سمت فیروزکوه است

عصر خودرو- رییس پلیس راهور شهرستان دماوند گفت: دوطرفه شدن معابر علت ترافیک در ابتدای گیلاوند ب سمت فیروزکوه است.

دوطرفه شدن معابرعلت ترافیک در ابتدای گیلاوند به سمت فیروزکوه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرگرد داوود عبدالملکی،  ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان، در توضیح علت ترافیک در ابتدای گیلاوند ب سمت فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهر گیلاوند معمولا همه هیئت ها در روز عاشورای حسینی در محل امام زاده محمد بعد ازپل شلمده تجمع دارند به همین دلیل برای حمل و نقل در شهرستان تصمیم بر این شد که ضلع شمالی بلوار کاملا مسدود شود.

    عبدالمالکی با بیان اینکه حفظ ایمنی مسیر تردد هیئت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: تمهیداتی که جهت حفظ ایمنی این عزیزان در نظرگرفته شده سبب شد مسیر ضلع جنوبی بلوار تا تا اولین دوربرگردان که اقتضا می کند تردد مسیر به صورت دوطرفه انجام شود.

    وی بیان داشت: بنا بر تجارب سالهای قبل امسال نیز این کار صورت گرفت و مهم ترین بحثی که پیگیری می شود بحث ایمنی عابرین پیاده است که به عنوان عزداران حسینی در حال تردد هستند و خوشبختانه تا به حال این امر محقق شده است.

    رییس پلیس راهور شهرستان دماوند با اشاره به بار ترافیک سنگینی که در حال حاضر وجود دارد اظهار داشت: این بار ترافیک به دلیل دوطرفه کردن معبر است و از جمله مسائلی که به ایجاد گره ترافیکی کمک کرده، ورودی پل شلمده می باشد که محل ازدحام جمعیت وتجمع عابرین پیاده شده است.

    وی در پایان گفت: با توجه به اینکه توجیه عابرین پیاده در محل گره ترافیک سخت است و ما در این مسیر هر سال با این مسئله مواجه هستیم لذا این مورد به یک مسئله معمول تبدیل شده است و همکاران ما در پلیس راه، انتظامی و پلیس راهور شهرستان تمام تلاش خود را جهت باز کردن گره های ترافیکی به کار گرفته اند تا بتوانیم از بار ترافیک بکاهیم و بعد از نماز نیز مسیر را باز می کنیم از  ساعت 12 نیز مسیر باز شده و منتظر هستیم بار دو طرفه که از حاصل تجمع خودرو بوده است تخلیه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط