فونیکسریمکسبهتام

حادثه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت یک کشته برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: یک دستگاه سواری پراید شنبه شب در کیلومتر ۳۵ آزادراه قزوین - رشت واژگون شد که این حادثه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

حادثه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت یک کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،سرهنگ نصرالله بیگلری  افزود: کارشناسان پلیس راه علت این سانحه رانندگی را بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو از سوی راننده سواری پراید در جاده لغزنده اعلام کردند .
    وی اظهار کرد: سوانح رانندگی بر اثر بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو موجب 40 درصد تصادفات در استان قزوین می شود.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در حال حاضر ترافیک در سطح تمام آزاد راه ها، بزرگراه ها و جاده های اصلی و فرعی استان عادی و روان است اما پیش بینی می شود از عصر امروز شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت و قزوین - کرج باشیم.
    سرهنگ بیگلری اضافه کرد: به رانندگان توصیه می شود تا ضمن حفظ رعایت فاصله طولی، در طول سفر از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی پرهیز کرده و با حرکت در بین خطوط، از هرگونه توقف احتمالی در حاشیه راه ها، به خصوص آزادراه ها نیز به طور جدی خودداری کنند.
    به گفته وی، 50 تیم گشتی به همراه 10 تیم گشت نامحسوس، هفت ایستگاه و هفت پاسگاه پلیس راه در سطح جاده ها نسبت به ثبت تخلفات و اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کنند.
    6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط