فونیکسریمکسبهتام

رییس اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت خبرداد

راه‌سازی در کمربندی پاکدشت بدون ارزیابی زیست‌محیطی

عصر خودرو- رییس اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت ضمن انتقاد از اینکه راه‌سازی در کمربندی پاکدشت بدون ارزیابی زیست محیطی انجام شده است،گفت: هر پروژه عمرانی نیازمند ارائه ارزیابی زیست‌محیطی است.

راه‌سازی در کمربندی پاکدشت بدون ارزیابی زیست‌محیطی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، عزیز میکاییلی   با بیان اینکه به دلیل ترافیک بالا در اتوبان امام رضا جلساتی با مدیران شهری برای جایگزینی راه‌های جدید داشتیم، اظهار کرد: یکی از پیشنهادها راه‌سازی در کمربندی بود که متاسفانه اداره راه و شهرسازی پیش از آنکه ارزیابی زیست محیطی منطقه را انجام دهد و از سازمان حفاظت محیط زیست مجوز بگیرد اقدام به راه‌سازی کرده است. تاکنون نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

    رییس اداره محیط زیست شهرستان پاکدشت در ادامه ضمن اشاره به اینکه پایش صنایع و واحدهای صنفی در فصل پاییز و شرایط وارونگی دما مضاعف خواهد شد، تصریح کرد: نظارت بر واحدهایی که آلایندگی هوا دارند صورت خواهد گرفت همچنین بعضی از واحدهایی که داخل شهرک‌های صنعتی هستند ملزم به نصب فیلتراسیون هوا شده‌اند و تعداد زیادی از آن‌ها گزارش داده‌اند که در حال نصب فیلتراسیون هوا هستند.

    میکاییلی افزود: در شهرستان پاکدشت ایستگاه ثابت سنجش آلایندگی هوا داریم که گزارش آن ماهانه برای فرمانداری  و مدیریت شبکه بهداشت ارسال می‌شود. نمایشگر این سیستم در شهر به دلیل افت فشار برق با مشکل مواجه شده است و ما به دنبال آن هستیم که این مشکل رفع شود تا قابلیت مشاهده اطلاعات برای مردم وجود داشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه در شهریور ماه 221 مورد پایش واحدهای صنعتی و صنفی انجام شده است، گفت: تمام 221 واحد اخطاریه رفع آلایندگی دریافت کردند و 23 واحد نیز در شهریور پلمب شده است. مشکل اصلی این واحدهای آلاینده عدم مدیریت پسماند، آلودگی هوا و آب بوده است.

    میکاییلی در پایان اظهار کرد: به دلیل عدم مدیریت فاضلاب شهرک‌های صنعتی، ماه گذشته در دادسرای رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت طرح موضوع کردیم که پرونده آن در حال بررسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو