فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور شهرستان ورامین اعلام کرد؛

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در ورامین

عصر خودرو- رییس پلیس راهور شهرستان ورامین محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا و نیز مسیرهای جایگزین در این شهر را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در ورامین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  سرهنگ مهدی نوفرستی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا در شهر ورامین اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی این ایام در روزهای شنبه 8 مهر ماه و یکشنبه 9 مهر ماه به اجرا در می آید.

    وی افزود: بر این اساس میدان های امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) ،چهارراه اسفند آباد، خیابان های شهید رجایی شمالی، ١٥ خرداد از تقاطع سید فتح الله به سمت میدان امام(ره) و خیابان مسجد جامع از ساعت ١٣ ظهر تاسوعا 8 مهرماه الی ساعت ١٨ و روز عاشورا نهم مهرماه از ساعت ٦صبح لغایت نماز ظهر عاشورا بسته و دسترسی به این مسیرها غیر ممکن است.

    رییس پلیس راهور شهرستان ورامین گفت: مسیرهای جایگزین خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار معلم،مجتمع ادارات به سمت اداره بازرگانی و بلوار شهید همت و بلوار امام خمینی (ره) مسیر جایگزین به سمت خیابان شهید رجائی جنوبی،بلوار رسالت ،خیابان سیلو ،خیابان شهید فلاحی و رسالت است.

    نوفرستی در پایان از تمامی شهروندان خواست تا همکاری لازم را مبذول داشته و از خودروهای شخصی در مسیرهای یاد شده استفاده نکنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط