فونیکسریمکسبهتام

با حمایت از مراسم اکران فیلم "رگ خواب"

پرشیا خودرو به کمپین حمایت از یوز ایرانی پیوست

عصر خودرو: پرشیا خودرو با حضور در مراسم اکران فیلم "رگ خواب"، حمایت خود از کمپین یوز ایرانی را اعلام کرد.

پرشیا خودرو به کمپین حمایت از یوز ایرانی پیوست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹:۰۰

 به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، پنجشنبه هفته گذشته، پرشیا خودرو هم‌زمان با اکران فیلم "رگ خواب" در پردیس ملت، به کمپین حمایت از یوز ایرانی پیوست.
در این مراسم که با حضور گسترده هنرمندان مطرح کشور برگزار شد، پرشیا خودرو به‌عنوان اسپانسر این برنامه، حمایت خود را از گونه نادر یوز ایرانی که کمتر از 50 قلاده از آن در کشور باقی مانده است اعلام کرد.
بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است بخشی از عواید اکران فیلم رگ خواب به حمایت از کمپین یوز ایرانی اختصاص داده شود و پرشیا خودرو که پیش از این نیز حضور پررنگی در فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی داشته است با حمایت از اکران این فیلم، به این کمپین پیوست. پرشیا خودرو اسپانسر دو سانس از اکران فیلم رگ خوب بود که تمام عواید آن صرف کمپین حمایت از یوز ایرانی شد.
در این مراسم که با حضور هنرمندان کشور ازجمله هدیه تهرانی، طناز طباطبایی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهران غفوریان و حمید نعمت‌الله به‌عنوان کارگردان فیلم برگزار شد، پرشیا خودرو اعلام حمایت رسمی خود را از کمپین یوز ایرانی اعلام کرد.
در این مراسم ساسان حریری، مدیرعامل پرشیا خودرو با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای حضور در فعالیت‌های مرتبط با مسئولت اجتماعی گفت:"شرکت پرشیا خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود به کمپین مردمی حمایت از یوز ایرانی پیوسته است. ما به‌عنوان یک شرکت ایرانی که در مسایل اجتماعی سهیم است حمایت از این حرکت مردمی را وظیفه خود می‌دانیم."
وی افزود:"پرشیا خودرو پیش از این نیز حضور پررنگی در فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی داشته است و در آینده نیز به این حمایت‌ها ادامه خواهیم داد. صنعت خودرو نقش پررنگی در اقتصاد کشور دارد و با توجه به آنکه ارتباط مستقیمی میان خودرو و محیط‌زیست وجود دارد از دیگر دوستانمان هم دعوت می‌کنیم به‌عنوان مسئولیت اجتماعی خود به حمایت از چنین کمپین‌هایی بپیوندند."
در این مراسم همچنین مسئول روابط عمومی پرشیا خودرو نیز گفت:"پرشیا خودرو مانند هر برند تجاری بزرگ دیگری در قبال جامعه مجموعه‌ای از مسئولیت‌های اجتماعی را دارد. با توجه به آنکه مقوله محیط‌زیست یکی از مقوله‌های مرتبط با خودرو است، ما تلاش کرده‌ایم با عرضه خودروهایی با کمترین میزان آلایندگی، پیش از این بخشی از مسئولت خود را ایفا کنیم و در ادامه این روند با حمایت از کمپین مردمی یوز ایرانی، فعالیت‌های خود در حوزه محیط‌زیست را توسعه داده‌ایم."

عکاس:روزبه نوروزیان

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو