فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد

جلوگیری از فعالیت خودروهای غیرمجاز در قالب سرویس مدارس

حضور پررنگ پلیس در اطراف مدارس تهران از ابتدای مهر ماه

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس از فعالیت خودروهای غیرمجازی که حامل دانش‌آموزان باشند و به عنوان سرویس فعالیت کنند، جلوگیری خواهد کرد.

جلوگیری از فعالیت خودروهای غیرمجاز در قالب سرویس مدارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جلسه هم‌اندیشی و آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران با بیان اینکه ساماندهی سرویس مدارس هر سال بهتر از سال گذشته صورت می‌گیرد، اظهار داشت: امسال با همکاری شهرداری اقدامات قابل توجهی را برنامه‌ریزی کردیم و با هماهنگی آموزش و پرورش این اقدامات به موفقیت خواهد رسید.

    وی افزود: در حوزه سرویس مدارس دو نکته مهم وجود دارد که یکی مسأله ترافیک و دیگری مسأله ایمنی دانش‌آموزان است.

    سردار مهماندار اضافه کرد: حدود 30 درصد ترافیک تهران با شروع مهر ماه اضافه می‌شود و باید تدابیری برای رفع این مشکل تا حد امکان اندیشید.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه برای کاهش حجم ترافیک برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: خودروهای توزیع مواد غذایی در دو هفته اول مهر ماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 5:30 تا 10:30 صبح مسئولیت تردد دارند.

    وی عنوان کرد: تردد با سرویس مدارس به کاهش حجم ترافیک کمک می‌کند و باید تا حد امکان برای دانش‌آموزان از این وسایل استفاده کرد.

    سردار مهماندار ادامه داد: ایمنی و سلامت دانش‌آموزان، مسأله مهمی است و فعالیت‌های ما با این نگاه ساماندهی شده‌اند و مسائلی چون عدم فرسودگی خودروهایی که برای سرویس استفاده می‌شوند و صلاحیت رانندگان مورد توجه قرار گرفته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حضور پررنگ پلیس از ابتدای مهر ماه در اطراف مدارس تهران خبر داد و گفت: در مسیرهای شریانی که مدرسه وجود داشته باشد این نظارت‌ها بیشتر خواهد بود.

    وی با بیان اینکه اولیا برای کنترل ترافیک باید همکاری کنند، گفت: برای مثال پیاده کردن دانش‌آموزان حتی‌الامکان با فاصله کمی از مدارس باشد و مسیر کمی را پیاده تا مدرسه بروند.

    سردار مهماندار بیان داشت: برای آغاز مهر ماه فعالیت‌هایی صورت گرفته است که از آن جمله تکمیل علائم راهنمایی و رانندگی و آموزش رانندگان سرویس است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه همکاری خانواده‌ها در حوزه ساماندهی سرویس مدارس کمک بزرگی به این مسأله می‌کند، گفت: پلیس از فعالیت خودروهای غیرمجازی که حامل دانش‌آموزان باشند و به عنوان سرویس فعالیت کنند، جلوگیری خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط