فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج، تهران ـ کرج و ورودی شیخ فضل‌الله

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج ، تهران ـ کرج و ورودی شیخ فضل‌الله و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص بارش باران در استان‌های جنوبی کشور خبر داد.

ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج، تهران ـ کرج و ورودی شیخ فضل‌الله
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا   در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از محدوده پایانه شهید کلانتری تا گرمدره سنگین است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در ادامه این مسیر، ترافیک از کیلومتر 12 تا ورودی شیخ فضل‌الله نوری نیز سنگین گزارش شده است.

    وی با بیان این مطلب که ترافیک در محورهای اصلی کشور به صورت روان در حال جریان است، از مسافران درخواست کرد که بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده و آن را به روزهای پایانی هفته موکول نکنند.

    سرهنگ رحمانی به هشدار اداره هواشناسی در ارتباط با بارش باران در استان‌های جنوبی همچون بوشهر و فارس پرداخت و گفت: به هموطنان توصیه می‌کنیم که از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند و قبل از تردد در جاده حتماً وضعیت جوی مسیر را از طریق سامانه‌های هواشناسی یا پلیس راهور جویا شوند.

    این مقام ارشد راهور ناجا با اعلام این مطلب که امروز مناسب‌ترین بازه زمانی برای بازگشت مسافران از سفر تابستانی است، خاطرنشان کرد: مداخلات جوی تا این لحظه در محورهای مواصلاتی گزارش نشده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط