فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد؛

سامان‌دهی و ایمن سازی سرویس مدارس جنوب تهران

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۰ از تمهیدات ترافیکی ویژه بازگشایی مراکز آموزشی و آمادگی مدیریت شهری برای تامین نیاز سرویس مدارس این منطقه تا هزار دستگاه خبرداد.

سامان‌دهی و ایمن سازی سرویس مدارس جنوب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد دانش آموزان، هماهنگی های لازم بین شهرداری، آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی انجام شده و مدیریت شهری برای تامین نیاز سرویس مدارس منطقه 20، هزار دستگاه خودرو را پیش بینی کرده است.

    صفوی به اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و افزود: استفاده از پیمانکارهای واجد شرایط از نظر مهارت و تخصص در چرخه حمل و نقل عمومی، برپایی جلسات توجیهی و آموزشی ویژه رانندگان و لزوم نصب برچسب سرویس مدارس و اعمال جریمه نقدی در صورت عدم استفاده از آن اقدامات انجام شده در این طرح ساماندهی است.

    وی با اشاره به آماده باش عوامل ترافیکی و پلیس راهور در هفته اول مهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در نقاط پرازدحام و منتهی به مدارس به میزان 20 درصد تقویت شده است و با توجه به دپوی ون های ویژه در پایانه مترو جوانمرد قصاب، دانش آموزان و خانواده های آنها مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

    شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تمهیدات ترافیکی در قالب طرح استقبال از مهر طی سه مرحله اجرایی از 25 مرداد آغاز شده است، افزود: خط کشی 875 بلوک عابرپیاده، 58 هزار مترطول خط کشی محوری، همسطح سازی 77 نقطه، نگهداری و بهسازی 82 ایستگاه اتوبوس، نصب 229 علائم عمودی، ایمن سازی فضای پیرامونی 78 مدرسه و بهسازی پایانه های حمل ونقل عمومی از جمله مهمترین اقدامات انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط