فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان سمنان:

حوادث رانندگی در استان سمنان ۲۱مجروح داشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان ۲۱مجروح برجای گذاشت، گفت: ۹ حادثه جرحی به علت بی توجهی رانندگان به جلو اتفاق افتاد.

حوادث رانندگی در استان سمنان ۲۱مجروح داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی  ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته 9 سانحه جرحی و  یک حادثه فوتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: مهمترین حادثه فوتی واژگونی پراید در محور طرود-شاهرود بود که عدم کنترل خودرو توسط راننده مرگ دو نفر را رقم زد.

    وی تاکید کرد: عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده بیشترین علت حوادث جرحی استان را در  روز پنج شنبه و جمعه به خود اختصاص داده است.

    رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به حادثه واژگونی مینی بوس در محور گرمسار-آرادان، افزود: علت این حادثه به دلیل عدم رعایت حق تقدم بدون رعایت ملاحظات لاین مخالف از سوی راننده مینی بوس اعلام شد که هنگام دور زدن، مینی بوس به شدت با اتوبوس برخورد و باعث جراحت 42 نفر و مصدومیت پنج نفر شد.

    خسروجردی بابیان اینکه سرعت مجاز در سطح جاده های استان سمنان 110 کیلومتر در ساعت است، ابراز داشت: دوربین های ثابت و سیار پلیس راه این موضوع را به صورت جدی مورد نظر قرار می دهند و با رانندگانی که از رعایت سرعت مجاز تخدی کنند به طور جدی برخورد خواهد شد.

    وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته آخر تعطیلات تابستانی قرار داریم لذا با توجه به افزایش تردد مسافران در دو مسیر رفت و برگشت تهران-مشهد به منظور برقراری نظم و امنیت با مواردی مانند انحراف به چپ، تخلفات حادثه ساز، عدم استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران و صحبت با تلفن همراه حین رانندگی به شدت برخورد می شود.

    رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه 65درصد سوانح رانندگی جاده‌های استان را واژگونی خودرو شامل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به کویری و یکنواخت بودن هشت هزار و 612 کیلومتر محورهای مواصلاتی استان و تردد سالانه حدود 22 میلیون مسافر از آن‌ها، احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد لذا این عزیزان باید با استراحت به‌موقع و پرهیز از کار با موبایل در حین رانندگی و رعایت سرعت مجاز، سفر خوبی را برای همراهان خود فراهم کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو