فونیکسریمکسبهتام

صرفه جویی ۱۰ میلیارد یورویی رنو نیسان

عصر خودرو-رنو-نیسان متعهد شده که صرفه‌جویی خود را تا سال ۲۰۲۰ دو برابر کرده و به ۱۰ میلیارد یورو(۱۱.۹ میلیارد دلار) خواهد رساند.

صرفه جویی ۱۰ میلیارد یورویی رنو نیسان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از رویترز، رنو بخشی از این کار را از طریق همکاری نزدیک تر با میتسوبیشی موتورز انجام خواهد داد ولی سوالات کلیدی زیادی درباره این اتحاد خودروسازی باقی است. 

        پس از آنکه نیسان سال گذشته سهام غالب میتسوبیشی را در اختیار گرفت، کارلوس گون مدیرعامل گروه رنو-نیسان متعهد شد که روند ادغام دو شرکت را تسریع کند. 

        رنو-نیسان در یک کنفرانس خبری در پاریس اعلام کرد، انتظار می‌رود مجموع فروش سالانه این گروه از 10.5 میلیون دستگاه در سال جاری به 14 میلیون در سال 2022 برسد و درآمد این گروه نیز با یک سوم افزایش 240 میلیارد دلار شود.

        اما هرگونه بی صبری سرمایه گذاران برای یک ساختار سرمایه ای یا مدیریتی جدید به منظور تسریع روند ادغام و تدارک برای جانشینی گون با یاس و ناامیدی روبرو شد.

        فیلیپ هوچو تحلیلگر اقتصادی گفت: کارلوس گون به احتمال ادغام تا سال 2022 پاسخ واضحی نداد.

        منابع آگاه در ماه ژوئن به رویترز گفتند که کارلوس گون در ماههای اخیر به دنبال یک معاون جدید بوده است. اما این طرحها با سوالات پیچیده تری درباره توازن قدرت بین این دو خودروساز بزرگ و نفوذ بی اندازه دولت فرانسه به عنوان بزرگترین سهامدار رنو مرتبط هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم