فونیکسریمکسبهتام

در ماده کراس کانتری؛

برترین‌های مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری قم مشخص شدند

عصر خودرو- برترین‌های مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری استان قم در ماده کراس کانتری مشخص شدند.

برترین‌های مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری قم مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری استان قم یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماده کراس کانتری برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات مورد قدردانی قرار گرفتند.

    در این رقابت‌ها که جمعه در پیست مفید قم در گروه‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد در رده سنی جوانان سید علی ایزدی رکابزن آزاد و آینده دار قمی توانست به مقام قهرمانی برسد و محمد مهدی شمس از تیم جاینت و امیر رضا شریعتی از تیم همرکابان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

    در رده سنی بزرگسالان، مسعود کریمی دوچرخه سوار تیم همرکابان صاحب عنوان قهرمانی شد و علی ایرانمنش از تیم همرکابان به مقام دوم رسید و مقام سوم نیز به مجید قهرودی از تیم منظریه اختصاص پیدا کرد.

    همچنین پیش از برگزاری مسابقات این مرحله از لیگ دوچرخه سواری استان قم، همایش دوچرخه سواری همگانی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به انجام رسید و علاقمندان به دوچرخه سواری در سنین مختلف مسیر تعیین شده را رکاب زدند.

    این در حالی است که هیئت دوچرخه سواری استان قم برنامه همگانی سه شنبه‌های بدون خودرو را در دستور کار دارد و علاوه بر این، انجام همایش‌های همگانی دوچرخه سواری با همیاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در مقاطع مختلف سال، برنامه ثابت این هیئت ورزشی بوده است.

    همچنین لیگ دوچرخه سواری استان قم که طی 2 سال اخیر به صورت منظم کلید خورده امسال نیز در 5 مرحله اصلی برگزار می‌شود که 2 مرحله از آن پشت سر گذاشته شده است و مراحل بعدی با فواصل چند هفته‌ای برگزار خواهد شد.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط