فونیکسریمکسبهتام

۱۳نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان مرکزی ایمن‌سازی می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: هم اکنون ایمن سازی ۱۳نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان در دست اجرا است و اصلاح سایر نقاط نیز در صورت تامین اعتبار عملیاتی خواهد شد.

۱۳نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان مرکزی ایمن‌سازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،غلامعباس بهرامی نیا اظهار داشت:32 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان مرکزی شناسایی شده که هم‌ اکنون اصلاح هندسی و ایمن‌سازی 13 نقطه در حال اجرا است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه در تمامی 32 نقطه حادثه‌خیز استان مرکزی کار آشکارسازی و اطلاع رسانی انجام شده، اظهار کرد: اصلاح هندسی این نقاط موضوع مهمی است که در صورت جذب اعتبارات لازم در دستور کار قرار دارد و به محض تخصیص بودجه عملیاتی خواهد شد.

    بهرامی‌نیا درخصوص پرترددترین و پرتصادف‌ترین محورهای استان مرکزی گفت: براساس بررسی‌های به عمل آمده محور اراک - سلفچگان و سه محور جاده قدیم ساوه - همدان، ساوه - سلفچگان و ساوه - تهران به عنوان محورهای پرتردد و پرتصادف استان مرکزی شناسایی شده‌اند که محور ساوه - همدان رتبه نخست تصادفات را به خود اختصاص داده است.

    وی در خصوص علت عمده وقوع تصادفات در این محورها گفت: سه عامل انسانی، جاده و خودرو عوامل بروز تصادفات هستند که در این محورها بنا بر اعلام پلیس راه علت عمده تصادفات، عامل انسانی است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در خصوص علت بروز تصادفات در اتوبان‌ ها نیز گفت: در این محورها خستگی و خواب‌آلودگی به عنوان مهم‌ترین علت واژگونی خودروها و بروز تصادفات اعلام شده است


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط