فونیکسریمکسبهتام

بررسی مرسدس‌بنز C۲۰۰ +تصاویر

عصر خودرو: نسل جدید مرسدس بنز کلاس سی با کد اتاق w۲۰۵ در حالی تنها در مدل c۲۰۰ و آن هم به شکل محدود در بازار ایران عرضه شده است که سبکی جدید به خود گرفته و تغییرات عمده ای نیز بر روی آن انجام شده است.

بررسی مرسدس‌بنز C۲۰۰ +تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از جام جم آنلاین، نسل جدید مرسدس بنز کلاس سی با کد اتاق w205 در حالی تنها در مدل c200 و آن هم به شکل محدود در بازار ایران عرضه شده است که سبکی جدید به خود گرفته و تغییرات عمده ای نیز بر روی آن انجام شده است. البته نمونه قدرتمندتر این کلاس c250 نام دارد که در بازار خودروی ایران یافت نمی شود. ناگفته نماند که نسخه پیشین این کلاس در انواع سدان، کوپه و استیشن فروش خوبی را تجربه کرد و توانست لقب پرفروش ترین مدل شرکت مرسدس بنز را به خود اختصاص دهد.
با نگاه نخست به مرسدس بنز سی کلاس احتمالا به یاد برادر بزرگتر این خودرو یعنی سری S کلاس 2014 خواهید افتاد. طراحان این کوچولوی دوست داشتنی در نمای جلو با به کارگیری خطوط ساده اما منظم و نصب چراغ های تمام LED جلوه ای خاص و بی نظیر به این خودرو بخشیده اند. در نمای عقب نیز چراغ های LED با طراحی صندوق و سپر عقب کاملا همخوانی دارند. در نمای جانبی نیز خطوط امتداد یافته از چراغ های جلو به زیبایی به انتهای خودرو و چراغ های عقب متصل می شوند.

قیمت مرسدس‌‌بنز C200 در بازار ایران در حدود 540 میلیون تومان برآورد می شود. این خودرو با آپشن های لوکس نظیر سیستم صوتی برمستر و هد آپ دیسپلی در بازار ایران عرضه می شود.
افزون بر این، رادار نقطه کور و دکمه اتو هلد از دیگر قابلیت های بنز c200 های راه یافته به بازار ایران به شمار می روند.

مرسدس بنز c200 طولی در حدود 468 سانتی متر دارد که در مقایسه با نسخه قبلی با کد اتاقک W204 چیزی در حدود 95 میلیمتر بزرگتر شده است. عرض این خودرو نیز 181 سانتیمتر و فاصله دو محور آن 284 سانتیمتر است. همچنین، مرسدس بنز c200 با برخورداری از صندوق عقبی به ظرفیت 480 لیتر، فضای جادار و حجیمی برای قرار دادن اسباب و وسایل فراهم کرده است. این خودرو به لطف ساختار مادولار و استفاده از آلومینیوم در طراحی بدنه آن نسبت به نسل پیشین خود 100 کیلوگرم سبک تر شده است.
به لحاظ فنی، مرسدس بنز c200 به یک پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ با 184 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است که قدرت آن با استفاده از یک جعبه‌دنده 7 سرعته خودکار به چرخ های عقب منتقل می گردد. شتاب صفر تا صد این خودرو در شرایط استاندارد تنها 7.3 ثانیه است که با توجه وزن 1470 کیلوگرمی آن عدد بسیار مناسبی به نظر می رسد. بیشینه سرعت مرسدس بنز c200 نیز 237 کیلومتر بر ساعت است و مطابق اعلام رسمی کمپانی سازنده، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو تنها 5.3 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود.

سیستم های ایمنی بی نظیر مانند ترمز کمکی، سیستم کمک به هوشیاری، سیستم پیشگیری از برخورد تنها بخشی از قابلیت هایی هستند که بر روی مرسدس بنز c200 قرار گرفته اند. افزون بر این، سیستم حرکت در ترافیک به شکل خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمک پارک هوشمند و دوربین 360 درجه از دیگر امکانات اختیاری این خودرو به شمار می روند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو