فونیکسریمکسبهتام

تردد بی سابقه خودرو از جاده های همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: میزان تردد خودروها از جاده های برون شهری این استان در چند روز منتهی به عیدغدیر خم بی سابقه بود.

تردد بی سابقه خودرو از جاده های همدان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ رضا عزیزی افزود: در این تعطیلات میزان تردد خودروها به 635هزار دستگاه در روز رسید این در حالیست که در نوروز امسال بیشترین میزان تردد خودرو 540 هزار دستگاه خودرو بود.
    وی بیان کرد: پلیس راه استان همدان با توجه به پیش بینی بروز گره های ترافیکی برنامه ریزی های لازم را انجام داده و به علت آماده باش تمامی نیروها هیچگونه خللی در تردد وسایل نقلیه ایجاد نشد.
    وی اظهارکرد: در روز عید غدیر خم 2 عابر پیاده در جاده های ملایر - اراک و فامنین به سمت روستای کاج جان خود را از دست دادند.
    رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه میزان عابران متوفی در سال جاری نسبت به پنج ماهه سال گذشته کاهش داشته است افزود: عمده عابرانی که در سوانح جاده ای جان خود را از دست می دهند افراد مسن هستند.
    به گزارش ایرنا سرهنگ عزیزی با انتقاد از سهل انگاری خانواده در حفاظت از جان افراد پیر و مسن بیان کرد: این طیف افراد با اختلال حواس مواجه هستند و هنگام عبور از عرض جاده توجهی به تردد خودروها نمی کنند.
    طبق آخرین آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، 114 نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که 86 نفر از جان باختگان مرد و 28 نفر نیز زن بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط